kramp?

hallo



ik heb een vraag misschien komt het 1 van jullie bekend voor mijn dochter is nu ander half sinds maandag begint ze af en toe heel hard te huilen en begint haar rechtervoetje heel erg te trillen kramp misschien?



komt dit iemand bekend voor heeft iemand tips?

Zouden misschien groeipijnen kunnen zijn. Mijn oudste zoontje heeft het ook. Soms ligt hij op bed en begint heel erg hard te gillen en als ik dan bij hem ga kijken dan houdt hij zijn beentje vast, alleen kan hij niet precies zeggen wat er aan de hand is.



De kinderarts zegt dat het groeipijnen kunnen zijn. Zij adviseerde veel bananen eten.

Ik herken het niet van Katie…

klinkt inderdaad als groeipijn

ik ben vandaag bij de doktor geweest ze bleef maar auw roepen(weet dat je dat niet te letterlijk moet nemen op deze leeftijd) maar toch, deed steeds haar schoentje uit :eh:



vanacht gillend wakker vanmorgen weer dus ik dacht en nu bel ik er was niets te zien, wat het is???



groeipijn kon niet zei de doktor daar was ze te jong voor maar waarom gilt ze dan zo erg?

mocht het te lang duren moesten we maar weer komen

Probeer eens arnica van VSM, moet je gewoon op haar voetje smeren…



En miss. extra Vitammine’s…



Denk als het zeker herhaaldelijk voorkomt op deze leeftijd,

het wel echt is…



:hug:

arnica is een zalf?? kan ik dat gewoon bij een drogist halen?

Ik zou ook zeggen groeipijnen, mijn man heeft daar vroeger ook heel veel last van gehad. Maarja als de dokter zegt dat ze daar nog te jong voor is… :think:

@roosje83 wrote:

arnica is een zalf?? kan ik dat gewoon bij een drogist halen?




ja bij de etos kun je dat halen…

Heeft ze niet te kleine schoenen aan waardoor het 's avonds pijn doet als ze haar voet weer gewoon kan ontspannen?