Hallo meiden,
Ik zit pas op dit forum, k heb in oktober vorig jaar een miskraam gehad met 5 a 6 weken zwangerschap. Nu moest ik vorige week, of uiterlijk eind van deze week ongesteld worden. Nu heb ik nog geen bloeding, wel gevoelige borsten, gevoelige tepels… soms als ik naar de wc geweest ben krijg ik soms midden in mn onderbuik wat menstruatie-achtige kramp…maar dat trekt weer weg.
maar ook heb ik paar x per dag als ik me plotseling beweeg, gelopen heb of soms zomaar als ik stil zit, hele hevige kramp links en/of rechts onder in mn buik. Het lijkt wat op menstruatiekramp, maar dan aan één kant! Gisteravond spreidde de pijn zich uit van mn linkeronderbuik naar mn schaambeen. Werd er ff helemaal naar van…het zit naar mijn idee wel in de buurt van de baarmoeder. Ook voel ik me soms erg snel hongerig en soms ben ik misselijk/duizelig. Het lijken wel wat op kwaaltjes maar ben zo bang dat mn lichaam me voor de gek houdt! Soms denk ik dat ik dingen herken van me vorige zwangerschap… Wil wel deze week gaan testen…(als ik zwanger zou zijn is het nu ongeveer 5 wk en 1 dag zoiets…) maar durf het eigenlijk niet zo :shock: Heeft iemand hier ervaring mee?
Liefs M.
Als je duidelijkheid wilt hebben zit er maar 1 ding op Vanaf hier kunnen wij niet beoordelen of je zwanger bent.
Al moet ik zeggen dat het er wel op lijkt, als je al een week overtijd bent en die zwangerschapskwaaltjes hebt…heb je een regelmatige cyclus?
Ik zeg: gewoon gaan testen, dan weet je waar je aan toe bent :thumbup:
Haha ja ik snap dat jullie dat niet zo kunnen beoordelen ik d8 alleen misschien herkent iemand dit haha…
Ik heb meestal een cyclus van 4 a 5 weken, dus opzich zou ik nog wel ongie kunnen worden… al moet ik zeggen dat ik dit soort buikkramp aan de zijkanten normaal niet heb voor ik ongie moet worden… ook die duizeligheid enzo niet…sinds mn miskraam heb ik de 2x dat ik daarna ongesteld ben geworden geen last gehad van buikpijn/gevoelige borsten…en nu ineens heb ik allerlei kwaaltjes…
nou morgen voor ik naar mn werk ga ga ik toch maar testen kopen en dan als ik nog niet ongie ben geworden toch maar de stoute schoenen aantrekken en morgen avond of donderdagochtend ff testen :shifty: :mrgreen:
Haha, spannend hoor, het klinkt wel goed hoor! Ik had ook altijd steekjes en krampjes. Ook bij het draaien in bed. Duizelig had ik niet, maar ik ken wel een paar vrouwen die duizelig waren en zwanger bleken. Ik heb goede hoop voor je
Nou ik heb getest hoor…
en ik ben ZWANGER!!! joepiee!!
heb 2 testen gedaan allebei dikke plus!
geloof het zelf amper :shock:
Gefeliciteerd!!!
Wat leuk voor je, gefeliciteerd
Gefeliciteerd liefvlindertje, super!
Gefeliciteerd! :thumbup: :inlove:
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd.
Dankjulliewel :inlove:
Voel me momenteel wel erg misselijk haha hoort er allemaal bij…
omdat ik miskraam heb gehad mag ik 23 februari (ben dan ongeveer 7 wk en paar dagen zwanger) langskomen voor een vroege echo…spannend dus… nu hopen dat alles goed blijft gaan…
Jaaa gefeliciteerd! (het kon al haast niet missen, maarja…een test geeft toch echt de meeste zekerheid :thumbup: )
Dankje! ja haha t leek er sowieso al erg op haha… nou ik moet zeggen dat ik het TOTAAL NIET had verwacht! kwam echt als een mooie verassing hihi :mrgreen: had wel soms een voorgevoel… maar dacht dat ik het mis had… nou dus niet hihi…