kramp in billen benen en onderrug weeen?

ik loop al een paar dagen met een soort krampachtig menstruatiegevoel in mijn bovenbenen, billen en onderrug.zouden het weeen zijn?ik heb het bij de eerste zo niet gehad.

Klinkt wel weeerig… hoop het meis :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

het doet niet echt zeer denk je dat ik nog in bad kan nu…zolang je vliezen heel zijn wel toch?

Ja dan kan je gewoon in bad… Maar het kan heel goed dat het nu langzaam begint… Ik had bij mijn kleine ook…

aangezien het vandaag de grote dag is zouden het best wel eens weeen kunnen zijn.



suc-6!!!

rug en been weeën klinken mij niet onbekend ! :wink: (leuk is anders, dat is zo. Ik heb ze echt als krengen ervaren :twisted: ).



Kan best zijn dat de bevalling begonnen is ! :pray: :pray:



spannend…



ik wens je een vlotte snelle bub toe !



liefs

Gerda

Ik had een dag voordat mijn bevalling begon ook wat kramp in mijn onderrug…aangezien het na een kort slaapje over was verder niet bij stilgestaan :roll:

Oe als je nog in bad wil, moet je dat lekker gaan doen. als het weeën zijn worden ze meestal sterker. ( door het ontspannen)



succes! :dance:

Spannend!!!

Spannend, ik zeg vast succes :thumbup: .

Ik had een ongi achtig gevoel in mijn rug destijds en postte toen ook hier mijn vraag of het weeen waren, die avond startte de bevalling :mrgreen:

Kunnen zomaar weeen zijn :slight_smile:



Hoe is het nu?

nog steeds af en toe is een kramperig gevoel… :frowning:

maar geen echte weeen.heb een warm bad genomen maar niks…

ben benieuwd ben wel een beetje bang dat ik word ingeleid over anderhalve week :cry:

zodra ik ontspan stopt het hele circus…

als ik loop dan wordt het erger

…dat klinkt vrees ik toch als gewoon vervelende harde buiken…ik had op t laatst ook dat het al begon als ik ging lopen…



Maareh, 1,5 week is nog ver hè…er kan van alles gebeuren! Het zou zomaar morgen ineens zover kunnen zijn :slight_smile:

Blijven lopen dan :wink: