Kralenketting

Hoi hoi



Ik zoek iemand die voor mij een kralenketting kan (na)maken voor een redelijke prijs. Ik heb namelijk een foto gekregen van een ketting die mijn vriendinnetje wil hebben voor haar verjaardag.



Wie oh wie kan mij helpen?

Wat voor iets zoek je :think:

Als je een foto hebt kan ik het eens aan mijn moeder vragen. Die maakt kettingen (en andere sieraden) voor een leuke prijs (zie www knop). Het ligt er dan wel aan wat voor soort kralen er aan moeten want sommige kosten best veel.

ik heb het een en ander gemaakt. Pb me maar. Ik heb geen winkel ofzo hoor. Het is voor mij hobby.

Ik kan je foto’s mailen van wat ik gemaakt heb.

Ik kan je ook wel helpen. Uit de hand gelopen hobbie en heb nu mijn eigen sieradenshop online.

Mijn site is momenteel even uit de lucht. Maar als je foto’s wilt zien moet je me maar even pben.



Groetjes Astrid

purpled, ik heb ff op de site van je moeder gekeken. Mooie sieraden hoor!

Ik heb gelijk weer inspiratie gekregen (had kralen gekregen van mijn lief, maar wist niet wat ik er mee zou doen. Nu ga ik freubelen vanavond hihi)

IK HEB DE KETTING BINNEN!!! foto!!!



Thanx Victoria

Ik ben blij dat jij er blij mee bent :dance: :-*

Hij is mooi!

Mooi zeg!

wat een mooie ketting :mrgreen:

erg mooi!!

Claud ik wil je trouwens nog bedanken.

Ik heb dankzij deze opdracht mijn hobby weer opgepakt :dance:



Ik heb niets meer gedaan sinds de dood van Vera* :cry:



Ik had een zetje nodig, bedankt :-*

@victoria wrote:

Claud ik wil je trouwens nog bedanken.

Ik heb dankzij deze opdracht mijn hobby weer opgepakt :dance:



Ik heb niets meer gedaan sinds de dood van Vera* :cry:



Ik had een zetje nodig, bedankt :-*




:hug: :hug:

Hahaha hey, dat is goed om te horen!!! Nou graag gedaan hoor!! Veel plezier met je nieuwe hobby en misschien dat ik nog een keer iets bij je ga bestellen!



Groetjesssssss