krakende polsen en schouders help.

hallo

ik heb een vraag maak me er wel zorgen om. :frowning:

me dochter is bijna 6 manden en heeft al vanaf het begin last van krakende polsen en schouders alleen als je er aan zit met aankleden en zo. :cry:

nu heb ik dat al een paar keer gezegd op het cb maar word ik ook niet wijzer van ik moest het maar aan onze fysio vragen en dat heb ik gedaan en die kon het me ook niet vertellen ze hoopte als femke meer op haar armen gaat steunen dat het dan minder zou worden omdat het dan allemaal sterker gaat worden maar dat hoop ze,toen vroeg ik dus en als dat niet zo is wat dan,daar had ze geen antwoord op.

wie heeft dit ook of kent het probleem moet ik toch naar me huisarts of het allemaal afwachten. :? :? :?

liefs marij :vlinder:

ik heb het zelf dat kraken en ik heb zelf hypermobile botten ,(overbewegelijke botten)

ik kan alles veel meer bewegen dan andere en ik kan sommige botten vastzetten misschien heeft je kindje dat wel ,

als ze dat heeft is het niks ergs hoor ,

mijn dochte had dat met haar knietjes als ik haar deed aankleden dan kraakte haar knietjes en dan dacht ik wel eens ik ben toch niet te snel of zo , maar al deed ik het wel heeeeeel voorzichtig kraakte ze toch hihi

Ik hoor Sam zijn schoudertjes wel eens kraken als ik 'm optil. Dat vind ik ook zooo naar :frowning: Had het plan het volgende week es te vragen op het cb, want heb ook geen flauw idee of het onschuldig is of niet.

Zelf ben ik idd ook soort van hypermobiel dus wie weet heeft het daar mee te maken. Die link had ik nog niet gelegd. :think:

Wij hebben het laatst op het cb gevraagt: die vriendelijke kinderarts verzekerde ons dat af en toe kraken geen kwaad kon en dat het misschien wel de reden hoe kraakbeen aan z’n naam kwam. Nou is het bij ons alleen maar heel sporadisch, dus als het te vaak is en je het niet vertrouwd toch maar een second opinion vragen :mrgreen:

Hahaha, idd kraakbeen. :lol: Dat had ik nog niet bedacht…Dus tis gewoon gewoon! :thumbup:

ik denk toch dat ik maandag de huisarts bel om te vragen wat hij er van vind gewoon voor me eigen gevoel.

het is zo naar gehoor en gevoel.

moet wel zeggen dat het niet meer zo erg is als toen ze nog kleiner was.

Na 27 jaar kraak ik nog steeds :mrgreen:

nou mensen het heeft dus helemaal niks met kraakbeen te maken…

en het is niks om me zorgen over te maken…ppff

gelukkig ben er erg blij om.

:dance:

(al vond ik de kraakbeentheorie best grappig :wink: )

haha jaa me huisarts ook hahaha :dance: :dance: