kraamzorg... welke heb jij gekozen en waarom

kraamzorg… welke heb jij gekozen en waarom



omdat er zoveel keus is… wat was de doorslag gevende reden dat JIJ voor die kraamzorg heb gekozen?

( misschien ook makkelijk om de regio erbij te zetten :wink: voor anderen die nog zoekende zijn)

De vorige keer heb ik voor Kraamzorg De Waarden gekozen ('k had keuze uit 2) en dat is erg goed gegaan, dus dit keer gewoon weer!

Omgeving Gouda/Rotterdam.



Dik tevreden!

Hier ook de waarden… kan er nog niets over zeggen… ze waren de enige met plek en toch ook eigelijk niet want ze kunnen amper uren geven… maar jij bevalt veel later, dus wie weet :wink:

ik had kraamzorg twente met lucas en thomas, is me prima bevallen, bij iris is de naam veranderd in naviva, ook prima geregeld :thumbup:



omgeving enschede

Ik heb gekozen voor de kraamzorg van Thuiszorg de Friese Wouden. Mijn schoonmoeder werkt daar in de verpleging van de thuiszorg.



Ik ben dik tevreden over hoe de kraamtijd van Yvan is verlopen destijds, lieve meid, bijna even oud, ook moeder en nog BV gevend. Ze was heel verzorgend, het was heerlijk om haar in huis te hebben. :thumbup:



Ik heb me dus nu weer bij TFW in laten schrijven.



Regio = Friesland.

Ik hen ook gekozen voor Naviva. Heb er geen ervaring mee maar wel hele goed ervaringen over gehoord. Mijn vriendin is vorig jaar bevallen en had ook Naviva. Schijnt ook dat ze goede begeleiding hebben met bv.



Maar zal ong in september wel laten weten hoe ik het vond…

Hier Samenzorg, prima bevallen!! Regio = friesland.

ook de waarden, regio het gooi.

Hier gekozen voor Gouwezorg, netjes het gewenste aantal uur gekregen.

verder ook erg leuke kraam! :thumbup:

Hier Naviva, super geregeld :thumbup: 57 uur zorg gehad, de hele week dezelfde kraamhulp. En het was een superhulp :thumbup: :inlove:

Yunio. Waarom? Ja wist ik veel… geen ervaring en je moet wat. Goede ervaring. 34 uur zorg (na 3 dagen zhs) Denk dat het bureau op zich nog niet zoveel uitmaakt, maar de kraamhulp die je thuis krijgt het kan maken of breken.



(omgeving Heuvelrug)

hier…(Zwolle) Icare heet nu de Kraamvogel



waarom ? bij de vorige 2 kids ook gehad en beviel prima

kraamcentrum DAT, en als het goed is krijg ik gewoon mijn uren waar ik recht op heb :dance:

Hier ook Naviva! Super kraamweek gehad, 60 uur, 1 vaste kraamverzorgster en dat nog wel in augustus!



Ik had ook prima dingen over Naviva gehoord en kan het iedereen aanraden. Ze zitten volgens mij in heel Overijssel.

Bij mijn ex-werkgever de eerste 2x en dat is 2x niet goed bevallen ondanks dat er toen een collega bij me kwam kramen. naam zet ik hier maar niet neer :wink: wil het wel zeggen in een PB

Maar het is regio Breda iig



Bij Merlijn heb ik ZIN kraamzorg de Linde gehad (regio Breda) en dat is me veel beter bevallen ondanks dat ik nog niet helemaal tevreden was, maar dat kan ook komen omdat ik zelf 7 jaar in de kraamzorg heb gewerkt en niemand MIJ kon evenaren :oops: :shifty:

Ik kon er kiezen uit twee en heb gekozen voor DAT (Hellevoetsluis). Mij is ook verteld dat ik de kraamuren krijg die ze toegezegd hebben.

hier ook naviva, van chayenne ook gehad en is super bevallen.



regio almelo

ISIS omdat ik Icare niet meer wil

na een beetje rondkijken en vergelijken heb ik nu gekozen voor ZIN kraamzorg… deze kwam als beste over bij mijn verzekering…



die ik de vorige keer had stond niet op het lijstje…