Kraamzorg regio Den Haag

Wie kan mij helpen aan goede kraamzorg in de regio Den Haag.

Ik ben nu ermee bezig maar het zijn er zoveel.



De vorige die ik had vondt ikzelf niet zo, van de 4 uur zat ze er minimaal 1 op d’r kont.

Ze was wel heel gezellig hoor, maar voor op de kont zitten gaat ik niet meer betalen.

Ik heb waarschijnlijk nu met een dreumes wel dezelfde aantal uren nodig, maar meer als 4 uur vindt ik echt niet nodig.



:-* Wendy

Ik heb me aangemeld bij Careyn, woon dan wel in Delft maar volgens mij zitten zij ook in Den Haag… heb er nog geen ervaring mee, maar wel heel goede verhalen over gehoord!



Succes!

Ik had ‘Take good care’ heb twee hele leuke kraamverzorgsters gehad.

Vooral Paula, echte gezellige Haagsche dus als je die neemt moet je naar haar vragen :mrgreen: (achternaam kan ik in een pb wel geven)

Ik heb nu van de vk “ZIN kraamzorg” als tip gekregen, daar werkt de vk praktijk veel mee samen. Vorige keer kwam er een beetje een mutserig type, geen leuke herinneringen aan (nog voordat ze zich voorstelde riep ze door de deur van de badkamer heen of ik stolsels had :eh: ) Dus DIE komt er over een half jaartje bij ons niet meer in! :naughty: :wink:

Hoi,



Ik had ook Careyn :thumbup: erg goed hoor.



gr melanie

ik had take good care en was erg tevreden.





Ik raadt Folrijntje af

@ mamma van sharondenise:

Ben je al wat wijzer?

Ik heb kraamzorg gehad van Kraamzorg Delfland. Wij waren heel tevreden over de twee kraamverzorgsters die geweest zijn. :thumbup:

@Mellie wrote:

@ mamma van sharondenise:

Ben je al wat wijzer?




Sorry, helemaal vergeten :oops:

zwanger he :wink:



Ik had de vorige keer Careyn, voormalig delfland geloof ik he?

Ik denk dat toch maar weer dezelfde neem dan, tijd om op je kont te zitten heb je niet toch met een baby, een peutertje en een kind wat zomervakantie heeft.

En zowel ga ik er gewoon iets van zeggen dat ze beter naar huis kan gaan.

Ik moet gewoon wat assertiever worden denk ik.



Bedankt voor de reacties meiden :-*