Kraamzorg omgeving Groningen

Iemand goede ervaring met kraamzorg Groningen ik kan kiezen uit

Bevalcentrum west

Isis

DZC kraam en thuiszorg

Mens en zorg

Kraamvogel (was ik vergeten)

Groene kruis heb ik 2x gehad die willen we absoluut niet weer

Isis :thumbup:

Echt top kraamzorg vanuit daar heb ik ook gehad toen ik bevallen was van Melinda

dzc! Echt TOP!!!

het staat en valt voor mij toch bij de kraamverzorgster die je krijgt en dat is zo moeilijk op voorhand te zeggen.

Hier 4x kraamzorg van de Kraamvogel gehad en over alle 4 de vrouwen tevreden.

Ze waren allemaal anders, maar hebben allemaal bijgedragen aan een positieve kraamweek :thumbup: .

Wat ik bij de laatste 2 heel erg fijn vond was de manier waarop ze met de oudsten omgingen en er ook voor hun een leuke week van maakten (toen de 2e geboren is was die vrouw ook lief voor de oudste hoor, maar die was toen 1,5 en het ging meer om verzoring dan ergens bij betrekken al werd dat op zijn niveau ook wel gedaan).

Bij de jongste vroegen de oudste 2 of zij hun een keertje van school wilde halen… nou dat wilde ze wel doen hoor. Vonden ze geweldig dat zij daar voor hun was.

Ik heb geen ervaring met andere organisaties, maar ben dus tevreden over de kraamvogel.

Isis gehad, leuk vrouwtje :thumbup:

Ben wel benieuwd waarom je het Groene Kruis niet weer wilt.

Ik vond ze top!

Mijn VK heeft zelf ook Groene Kruis in haar kraamweek gehad.

Dat vind ik ook wel wat zeggen.

@miro wrote:

Ik vond ze top!

Ik heb 2x groene kruis gehad en had absoluut niet een fijn gevoel als ze over de vloer kwamen. Bij Ivan al helemaal niet na 2 dagen hoefde ze al niet meer te komen en heeft VK de controles gedaan

@miro wrote:

Ik vond ze top!

Maar zo is het dus niet voor iedereen he. Dus dat zegt helemaal niks dat jou vk zelf het groene kruis hebt gehad, niet iedereen krijgt dezelfde persoon over de vloer.

Wij hebben juist alleen maar goede ervaring met groene kruis :think:

Heb dan ook geen ervaringen om te delen…

Hopelijk vinden jullie iets wat bij jullie past.

Hier ook een super kraamhulp van het Groene Kruis, het is maar net wie je treft denk ik.

Dan heb ik gewoon 2x pech gehad denk ik

hier 2x isis gehad…prima bevallen! 2x verschillende vrouwen gehad, maar ze hadden beide wel wat :slight_smile:

voordeel vond ik; ze waren heel erg voor de bv :thumbup:

Isis!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :inlove:

Wat Kloos ook zegt: ze zijn erg goed in het advies geven/begeleiden bij BV. Ik vind het rustige, fijne mensen. Ik heb 1 gehad bij A.rielle en bij Ame.lie 3.

1 gewoon, 1 stagiaire en 1 die nummer 1 een dag verving, omdat ze een vrije dag had die ze al een eeuwigheid van tevoren had aangevraagd. Overdracht was prima!

Ik vond ze verder

• rustig
  • pasten zich goed aan ons gezin aan
  • respecteerden mijn huishouden en probeerden actief daar een goede bijdrage aan te leveren
  • respecteerden mijn grenzen, maar zorgden er ook voor dat ik die van mij niet overschreed.
  • lief voor mijn man, ik merkte dat ze actief aandacht aan hem gaven als jonge papa
  • lief voor mijn oudste dochter, bij geboorte van de tweede. Gingen spelletjes met haar doen, of een broodje eten. Dat soort dingen.

Ik zit echt te bedenken wat er niet leuk aan ze was… Nee ik weet niets…

Hier ook niet erg goede ervaringen met het Groene Kruis. Nu geregeld bij de Bakermat (via TSN). Lekker kleinschalig, erg persoonlijk.

Groetjes,

LaBruja

ik zit bij isis maar werk er ook :oops: Dus eigenlijk mag ik me er niet mee bemoeien :wink:

@Debz25 wrote:

ik zit bij isis maar werk er ook :oops: Dus eigenlijk mag ik me er niet mee bemoeien :wink:

jewel hoor dat mag altijd :mrgreen:

Dus Karin ik zou zeggen Isis :mrgreen:

had me al aangemeld via mijn zorgverzekeraar bij Isis :oops: twijfelde tussen kraamvogel en Isis

Ik hoor van mensen uit mn omgeving die Kraamvogel kraamzorg hebben gehad dat , dat niet zo goed bevallen is …

Dus goede keuze :thumbup:

@Karin1981 wrote:

@Debz25 wrote:

jewel hoor dat mag altijd :mrgreen:

Ok nou dan zeg ik ind ook Isis :wink: Ik vind onze organisatie ook erg fijn, we proberen zoveel mogelijk rekening te houden met wensen van het kraamgezin.

Mag ik vragen waar jullie allemaal wonen?

(wat ik me dan altijd stiekum afvraag is of hier kraamgezinnen van me aanwezig op het forum :oops: , ik werk nu namelijk al 8 jaar in de kraamzorg)