hey all
vanochtend was ik naar de VK gegaan voor controle en werd er tot twee keer toe gevraagd waar ik wil bevallen nou ben ik daar nog steeds niet echt uit ik twijfel tussen ziekenhuis en kraamzorg hotel (rotterdam zuid :P)
Kraamzorg hotel (Rotterdam zuid) spreekt mij erg aan omdat het toch een soort thuis bevallen is en je 24uur op hulp kan rekenen daar (en het is (bijna) letterlijk om de hoek )
thuis bevallen is geen optie vind slaap kamer daar toch echt te klein voor…
nu mijn vraagje heeft iemand ervaring met het kraamzorg hotel (niet persé rotterdam zuid hoor)
sorry als het verkeerd geplaatst is trouwens zat te twijfelen tussen hier en bij het zwanger zijn toppic
Ik ben ook in een kraamhotel bevallen.
Ook bewust voor gekozen het kraamhotel zat vast aan het ziekenhuis met een ondergrondse gang. Mocht er iets mis gaan ofzo voelde ik me toch een stuk veiliger daar dan thuis.
Vond de kamers goed, ze laten je gewoon lekker je gang gaan.
Ik heb eigenlijk heel de ontsluitingsweeen lekker met hubbie alleen gedaan.
Heel soms kwam er iemand kijken hoever ik was. En met de persweeen kwam de verloskundige.
Ik heb daar ook heerlijk in een heerlijk groot bad gelegen eigenlijk heel mijn ontsluitingsweeen haha.
Ik vond het super !!
bij “ons” in purmerend zit het kraamzorghotel in een vleugel van het ziekenhuis en ik vind het dan ook een geweldige uitvinding.
de kamers zijn geweldig mooi, groot bed en veel ruimte en verder is alles aanwezig wat er nodig kan zijn.
ik ga zeker in het kraamhotel bevallen (er van uigaande dat er dit keer geen medische dingen zijn waardoor ik in het ziekenhuis moet )
hihi thnx alle 2 ben vorrige week gaan kijken bij die rondleiding en heb besloten om het daar te gaan bevallen de sfeer beviel mij erg en de informatie die werd gegeven was ook helemaal top.
kan niet wachten (maar het liefst nog tot week 37 hoor )