Heeft er iemand ervaring met kraamzorg in (de omgeving) Den Haag. De vorige twee keer had ik Careyn omdat de verloskundige praktijk daar het liefst mee samenwerkt, maar ik wil eigenlijk eens verder kijken deze keer.
De zwangerschap wordt begeleid door de verloskundige in het ziekenhuis, ik moet in het ziekenhuis bevallen, maar de verloskundige praktijk doet het kraambed. In feite heb ik dus weinig met hun keuze te maken, want zij hebben eigenlijk weinig met de kraamverzorgster van doen.
Het liefst wil ik dan ook nog een kraamzorgorganisatie die eventueel kraamzorg in Zoetermeer verzorgd. We willen verhuizen (eerst ons huis verkopen) dus misschien wonen we tegen die tijd niet meer in Den Haag, maar misschien wel.
Ik had kraamzorg bij Beschuit met muisjes. Die komen volgensmij niet uit den haag zelf, maar werken wel in de omgeving. Het is mij daar erg goed bevallen, we hadden een schat van een kraamzorg.
Natuurlijjk lopen er daar meer rond en kunnen er ook wat bijzitten die niet zo bevallen, maar dat heb je overal.
beschuit met muisjes is erg goed. Ken meerdere meiden die daar werken :thumbup: Ook hun zijn tevreden :thumbup:
Nadat ik 2 dagen in het geboortehotel logeer krijg ik daarna thuis nog een paar dagen kraamzorg van Careyn! Heb er veel goede dingen over gehoord. Maar ik begrijp dat je een andere organisatie wilt proberen?
Wereld Wonder is ook een goede kraamzorgorganisatie! Die geven ook kraamzorg in zoetermeer, mochten jullie tegen die tijd verhuisd zijn!
Wauw je bent zwanger, gefeliciteerd!!
Liefs Suzanne