Kraamkado voor een derde

Vrienden van ons zijn vandaag bevallen van hun derde.

Maar wat geef jij aan iemand die al 2 kinderen heeft??

Of wat vond je zelf leuk te krijgen voor je derde (genoeg mama’s hier met 3 ( of 3+) kinderen toch)??

(Geen kleren: Na 2 jongens nu een meisje maar ze heeft al heel veel kleren gekregen tot en met maat 80!!!)

Ben een beetje inspiratieloos door het weer… :wink:

Enige waar ik aan kan denken is een bon van Simply Colors.

Gaat ze naar een opvang of creche?

Wellicht een leuk tasje of rugtasje bedrukken met haar naam?

een echte meisjes knuffel?

Een bon van het één of ander.

Ik maak bijna altijd een doos. Die koop ik bij I.k.e.a. per 2 en doe er een halve pak kleinste luiers in (die rol ik op per stuk en doe er een elastiekje om). Daar dan een paar kleine cadeautjes bij. Succes verzekerd :thumbup:

In dit geval zou ik er denk ik wel een pop of iets dergelijks bijdoen en wat slabbertjes of spuugdoekjes. Na 2 zijn veel dingen toch niet meer helemaal fris en enorm verwassen. En een doosje voor de eerste tandjes en haarlokje. Dat soort dingen.

cadeaubonnen!!!

een voorleesboek

bv 365 verhaaltjes

een bewaar box met haar naam erop

en inderdaad meiden speelgoed

een wiegje met pop

@Pitje27 wrote:

een voorleesboek

bv 365 verhaaltjes

Vreselijk, ik heb er al 5 staan!!! Ik zeg dan dank je wel, maar baal vreselijk :roll: :oops: :oops:

@Wawa wrote:

@Pitje27 wrote:
een voorleesboek

bv 365 verhaaltjes

Vreselijk, ik heb er al 5 staan!!! Ik zeg dan dank je wel, maar baal vreselijk :roll: :oops: :oops:

Oh als ik iets dubbel krijg dan zeg ik het wel.

(heb natuurlijk de mensen wel al uitgehoord of ze niet toevallig zoiets hebben)

Maar Jip en Janneke… vind ik teminste altijd leuk

Of dikkie dik,

@Pitje27 wrote:

@Wawa wrote:
@Pitje27 wrote:
een voorleesboek

bv 365 verhaaltjes

Oh als ik iets dubbel krijg dan zeg ik het wel.

(heb natuurlijk de mensen wel al uitgehoord of ze niet toevallig zoiets hebben)

Maar Jip en Janneke… vind ik teminste altijd leuk

Of dikkie dik,

Ja, maar je hebt heel veel verschillende versies van die 365 verhalen.

Jip en Janneke en Dikke Dik zitten al standaard in de boekenkast.

Ik krijg graag boeken, maar heb het liefst dat mensen overleggen en even bellen :oops:

een leuke stoffen slinger (roze) voor verjaardagen

bestekje (met naam)

armbandje

sieradenkistje

spaarpot

Een zilveren armbandje met naam is ook erg leuk :smiley:

of een handdoek met naam

in elk geval geen rompertjes of slabbetjes… Man man, die kreeg ik en mensen maar niet bedenken dat ik daar met 2 kinderen dus echt al wel 30 van had.

Wat ik zelf erg heb gewaardeerd waren: een paar leren babyslofjes voor vanaf 6 maanden. Die slijten per kind best hard en dan nu bv een paar roze ofzo.

Echte prentenboeken, geen 365 verhaaltjes, maar boekjes van bijvoorbeeld bobbi de beer of kaatje. Die zijn ook niet zo vreselijk duur.

pyama’s stom genoeg geeft bijna niemand echte pyama’s, gewoon van die tricot dingetjes met broekje en truitje en dan vanaf maat 68/74

Hema en Zeeman hebben hele leuke en zeker als het straks weer frisser word gebruik je ze. Maar ik heb er werkelijk niet 1 gekregen.

Bonnen voor een drogist, dan kan je kiezen of je iets voor jezelf koopt of gewoon verzorgingsdingen voor de kleine en luiertjes.

pyama’s stom genoeg geeft bijna niemand echte pyama’s, gewoon van die tricot dingetjes met broekje en truitje en dan vanaf maat 68/74

Hema en Zeeman hebben hele leuke en zeker als het straks weer frisser word gebruik je ze. Maar ik heb er werkelijk niet 1 gekregen.

hier werdt vanaf de eerste dag gelijk pyjamas gebruikt en dan echte pyjama als je goed zoekt kun je ze vanaf maat 50 vinden

een armbandje met naam is ook zeker leuk, maar als je op internet even google kun je bij verschillende site een voorleesboek laten maken waar precies haar gegevens in staan bv gewicht, geboortedatum, namen ouders broers heel leuk super voor de meid voor later :thumbup:

pyama’s klopt nooit gekregen nee…

Wij hebben nu ik het bedenk 2 hele mooie boeken gekregen met sprookje

1 van Anderson en 1 sprookjes van grimm.

Dit vond ik zo’n ontzettend mooi kado. heel mooi getekend enzo.

Het is een bon geworden van simply colors die bij hun thuis gezorgd gaat worden. Kan de mama zelf lekker wat freubelen voor de baby en zelf de maat bepalen :wink:

Maar bedankt voor het meedenken.

Meisjes speelgoed was ook een optie maar ik denk dat oma dat na 4 kleinzoons wel graag wil geven :lol:

Een echt meisjesspeeltje zoals een pop of de o zo foute roze bus van playskool!