De collega van mijn hub heeft een kindje gekregen. Nu hadden de collega’s onderling bedacht een tenue van hun korfbalvereniging (waar beide ouders spelen) te geven in een babymaatje. Ze hebben de club benadert maar die maatjes gaan vanaf maat 110… Hoe zouden ze nog meer aan zo’n tenue kunnen komen?
Ik doe een gok: Naar een kleermaker gaan en van maatje 110 een baby maatje laten maken?? (misschien een domme tip hoor, vergeef me).
Succes met zoeken.
anders een rompertje met logo laten drukken?
@marijke79 wrote:
anders een rompertje met logo laten drukken?
zou idd voor zoiets gaan.
Dat kan je ook echt dragen en tja ik zou mijn baby geen sporttenuetje aan doen eigenlijk :shifty: .
Dus een t shirtje/ rompertje met logo erop en dan eventueel achterop naam + rugnummer ofzo om het een echte sportuitstraling te geven?
zou iemand die goed kan naaien een rokje laten maken (ga ervan uit dat het een meid is, anders een wit broekje)
en shirt laten drukken met het logo erop (dit kun je tegenwoordig op heel veel plaatsen)
ik zou ook voor een romper gaan de rest zou ik zelf persoonlijk ook niet bij mn kindje aantrekken.
evntueel kun je op veel site’s ook spenen laten drukken met logo of flessen laten drukken of badcape laten borduren met het logo toch iets met korfbal maar wel iets wat men eerder zou gaan gebruiken.
Of gewoon dat tenue in 110 kopen (en een rompertje met logo erbij)…
Bij onze vereniging doen ze dit ook voor de leden die een kindje hebben gekregen ook een mini formaat sporttenu.
Gaat om het idee en niet perse om het aantrekken trouwens
Je zou contact op kunnen nemen met de vereniging de vraag of je het logo ontwerp zou mogen hebben.
Als je die hebt kun je inprensiepe bij elke drukkerij die kleine maatjes verkoopt een tenu laten maken, je hebt ook diverse websites die sportkleding bedruken.
@jet1981 wrote:
De collega van mijn hub heeft een kindje gekregen. Nu hadden de collega’s onderling bedacht een tenue van hun korfbalvereniging (waar beide ouders spelen) te geven in een babymaatje. Ze hebben de club benadert maar die maatjes gaan vanaf maat 110… Hoe zouden ze nog meer aan zo’n tenue kunnen komen?
Misschien een rare gedachte, maar zou dat juist niet het kraamkado zijn wat de vereniging zelf al zou willen geven?
@dragon wrote:
Als je die hebt kun je inprensiepe bij elke drukkerij die kleine maatjes verkoopt een tenu laten maken, je hebt ook diverse websites die sportkleding bedruken.
Het is: in principe

On topic: ik zou ook niet echt zitten te wachten op zo’n mini tenue eigenlijk, vind een romper of t-shirtje met logo leuker.
En misschien geeft de club het ook wel zelf, zoals eerder gezegd is.
Mijn hub heeft contact gehad met de club zelf, dus hun weten ervan sowieso… en er werd niet gezegd dat ze het zelf ook zouden geven of iets.
Nu is hiij aan het zoeken naar een webshop die een rompertje (in oranje) bedrukt met het logo en op de achterkant zn naam. Tot nu toe niets gevonden, iemand nog suggesties? Google hebben we al op zn kop gehad…
Gewoon naar een drukker?
Met het logo op een stickie?
of met transferpapier en erop strijken?
@jet1981 wrote:
Google hebben we al op zn kop gehad…
ik heb net even twee minuten gegoogeld en toch heel wat gevonden. dat oranje maakt het wat lastig, maar babyx heeft die bv wel (kan even niet zien of je de tekst ook op de achterkant kunt drukken)
en anders idd transfer papier/.