Kraambureau Kanga & Roe

Wie heeft er ervaring met dit kraambureau?

ik heb er zelf geen ervaring mee 2 vriendinnnen van mij echter wel en waren er absoluut niet te vreden over.

Kanga en Roe is onderdeel van de thuiszorg organisatie Millenium.

Wat zij beiden vervelend vonden was dat de organisatie slecht bereikbaar was en dat ze tijdens hun kraamweek vaak een ander gezicht in huis kregen.

Maar nogmaals dat zijn uiteraard hun ervaringen en misschien hebben andere wel positievere ervaringen.

Het is voor mij wel een rede geweest op niet voor dat kraambureau te kiezen.

Ik heb gekozen voor de kraamvogel en tot nu verloopt dat contact erg goed :thumbup:

Dank je.

Ik moet namelijk zeggen dat ik sinds de intake geen prettig gevoel bij dit bureau heb, en dat is op alles gebaseerd behalve ratio. :mrgreen:

Maar ik vroeg me af of ik op het laatste moment nog kon kiezen voor een ander bureau. Ik zal dat wellicht moeten opnemen met mijn zorgverzekeraar. Die ik overigens nu ga bellen. :?

Ik spreek net mijn verzekeraar en overstappen is nu nog een probleem ivm planning. Daarnaast kan ik ook nog opgezadeld worden met annuleringskosten etc.

zucht

We wachten het wel gewoon af…

Sterkte.

Ik hoop dat het allemaal positief uitpakt en dat jij een leuke kraamperiode tegemoet gaat! :-*