Kpn.. digitenne/interav tv, en eigen dvdrecorder?? ervaring?

Ik weet het niet meer…



ik moet straks een nieuwe aansluiting in mijn huis. Zag dat je een eigen site kunt hebben van 250/500 mb, prima



maar ik heb dus een eigen DVD recorder



je denkt dat je 1 pakket kiest, met bellen en internet en tv… maar dan komen er nog veel kosten bij


  • onbeperkt bellen weekend etc. 5 e
  • geheel onbeperkt bellen 10
  • huur recorder 4 pm
  • pluspakket 4? pm waar je dus extra kanalen kunt opnemen of progr. gemist kunt volgen…



    ik weet het allemaal ff niet meer… dan kom ik nog op 64 euro per maand uit…



    maar ik heb een eigen dvd recorder (met scart)… en wil m ook kunnen blijven gebruiken… kan dat??

Ik weet net hoe jullie nog kijken?

Je kan dan digitaal opnemen ( via scart ) en dan analoog kijken?



Ik zit bij caiway en hebben dus geen analoog meer. En heb een nieuwe dvd recorder aan moeten schaffen… a lá 299 euro :eh: en die heeft 2 tuners en kan ik dus 1 opnemen en digitaal openemen…



Ik zou anders even kpn bellen! :thumbup:

Wij hebben een tijdje digitenne op proef gehad maar hebben digitale tv van Ziggo gehouden.



Ook wij hebben al een tijdje een eigen dvd/hd recorder, dus los van welke provider ook. Nu vonden wij het grootste probleem dat als we iets wilden opnemen we die zender op moesten laten staan.



Ik kijk op maandagavond graag Benelux Next Topmodel, maar manlief liever CSI. Dus nemen wij nu het eerste op en kijken het 2e. Echter met digitenne ging dit niet. Dan was het alleen interessant iets op te nemen als we niet thuis waren…

ja, ik heb hier dus ook CAIway die digitaal is gegaan…



mijn dvdrecorder heeft idd scart aansluiting…



maar met digitenne kun je dus je eigen dvd niet aansluiten? en bij ziggo wel?



ik ben nog al van de opnemerige, en vooral als iets begint en je schuift ook later aan, dat je dat dan op je eigen gemak kan aanzetten…



maar daarbij wil ik ook een webspace ruimte van min. 50 mb (om mijn huidige site over te zetten…)…



ik vind het zo onduidelijk allemaal dat je je eigen dvd recorder niet kunt aansluiten… nee… want je moet bij de provider een kastje aanschaffen!!! dus zetten ze er niet bij dat het wel kan… leuk… maken ze reclame voor al die dvd recorders…



ik weet gewoon niet wat ik nu moet nemen… makkelijkst vind ik zo’n pakket in 1…



ik heb zelf nu mijn website bij telfort… daar heb je ook pakketten… Caiway viel af… 20mb website…

Ansich is met Caiway niks mis mee.

Na een tijdje gaan alle grote zenders Digitaal. Dat is een kwestie van tijd en dan heb je waarschijnlijk nog niks aan je dvd recorder…



Ik heb nu dus een humax 5050 met 2 tuners erin. Wat ervoor zorgt dat ik gewoon digitaal kan blijven kijken als ik opneem.

Daarbij zit er ook een kastje ingebouwd die ik er in kan schuiven.

Die van mij is trouwens met een HDMI kabel ( met superscherp beeld bij HD zenders)



Dit kastje kan bij de volgende zenders

ziggo

caiway

upc volgens mij… Moet ik anders even voor je opzoeken…

ok…



ja, ik kan natuurlijk ook gewoon caiway blijven kijken… telfort internet… en dan zit je nog met bellen… dat kan ook bij caiway geloof ik…



Ja, dan moet je idd wel met twee tuners… de zondag en de maandag zijn ramp dagen met kijken en opnemen, hahaha…



tenks voor de tip…



ziggo valt af, die kan ik hier neit aansluiten…

@Tigru wrote:

Wij hebben een tijdje digitenne op proef gehad maar hebben digitale tv van Ziggo gehouden.



Ook wij hebben al een tijdje een eigen dvd/hd recorder, dus los van welke provider ook. Nu vonden wij het grootste probleem dat als we iets wilden opnemen we die zender op moesten laten staan.



Ik kijk op maandagavond graag Benelux Next Topmodel, maar manlief liever CSI. Dus nemen wij nu het eerste op en kijken het 2e. Echter met digitenne ging dit niet. Dan was het alleen interessant iets op te nemen als we niet thuis waren…




Precies hetzelfde als bij ons. We zaten bij Ziggo, wilden eens Digitenne proberen, maar zijn er snel vanaf gestapt (zeg maar na één uur ongeveer) omdat we niets meer aan onze hd-recorder hadden. Als de zender op moet staan waarvan opgenomen wordt schieten we er niets mee op. En ik vind het wel zo prettig dat je bij Ziggo naast je digitale aansluiting gewoon analoog houdt. Zo hoefden we voor de tv boven geen tweede tuner aan te schaffen omdat we daar gewoon analoog kijken. En ongetwijfeld zal analoog wel eens verdwijnen… maar dat duurt nog wel even en dat zien we dan wel weer.

tja… hier is tie dus al weg… snik…



ennnnn je wordt zo weer gedwongen allerlei uitgaven te doen …

@Snoesje wrote:

ok…



ja, ik kan natuurlijk ook gewoon caiway blijven kijken… telfort internet… en dan zit je nog met bellen… dat kan ook bij caiway geloof ik…



Ja, dan moet je idd wel met twee tuners… de zondag en de maandag zijn ramp dagen met kijken en opnemen, hahaha…



tenks voor de tip…



ziggo valt af, die kan ik hier neit aansluiten…




Bellen kan ook bij Caiway. ( ik heb alles bij caiway vandaar :mrgreen: )

Is €5 per maand… Maar dan betaal je volle pond. ik betaal € 15 euro onbeperkt bellen…

Met kastje bedoel ik een ingebouwde ontvanger daar kan je je kaart er zo in schuiven… ( in de humax)

Hmm snap je mij nog… Ik denk in wartaal volgens mij :oops:

hahaha



ik heb ze nog maar eens gemaild met een duidelijke vraag, ik wil bellen en tv kijken, en als ik mijn EIGEN dvdrecorder kan aansluiten én iets kan kijken én iets anders kan opnemen… dan wordt ik klant! nou… daar moeten ze dan toch wel op reageren :wink: :mrgreen: