Mijn docher had vanmorgen opeens 39,8. We hebben haar urine weggebracht om te laten controleren, maar dat was allemaal oke.
De hele dag heeft ze alleen maar op de bank gelegen, terwijl ze normaal niet te stoppen is. Tussen de middag spuugde ze, alleen maar vocht.
Ze drinkt amper, eet niet en plast af en toe. De huisarts heeft uitgelegd waar we op moeten letten.
Heb haar homeopatisch behandeld, met resultaat. De koorts zakte in de loop van de middag. Alleen spuugde ze net tijdens het warme eten weer. Daarna had ze een koude rilling, de temperatuur steeg weer flink.
Hebben jullie dit wel eens meegemaakt? Waar moet ik op letten en zijn er tips?
Alvast bedankt.
genoeg drinken! en dan verder gewoon alles geven wat ze wil!
dus het hoeft geen appelsap met beschuitje te zijn, maar mag gerust andere snaaierij! volgens de dokter eten kinderen dingen echt niet als ze niet lekker zijn!
toch begon ik hier altijd met een geraspt appeltje!
(op welke homeopatische manier is de koorts gezakt? ben erg benieuwd… ben nl niet zo voor zetpillen ed)
Drinken!!! en idd iets eten… en als ze nergens trek in hebben… chips gaat er altijd in, en is nog goed ook ivm met het zout!!!
Maar vooral drinken…
Als tigo ziek is moet ik hem ook echt dwingen om te drinken, maar doe dat wel. Meestal een beker met een rietje en dan zit ik naast hem en bied het drinken aan en ga pas weg als hij een paar slokjes genomen heeft
Beterchap iig
Bedankt weer voor de tips.
Ons meisje werd vanmorgen wakker met 37,3. Dus dat is flink gezakt. Speelt ook weer lekker. Moet alleen weer gaan drinken en eten uiteindelijk.
Ze is gelukkig maar 1 keer wakker geweest vannacht, dus ze heeft een flinke ruk gemaakt.
Konijn: heb bij een homeopaat een cursus EHBO gevolgd. En daardoor wat kennis over aandoeningen waar je zelf direct iets mee kan doen. Bijv. koorts, verstuiking, spugen, insektensteken, waterpokken enz. Voor koorts heeft ze dan het middel Belladonna gekregen, hier een paar keer een korrel van gehad en dan zie je het op een gegeven moment zakken. Gebeurde nu dus vannacht en niet gisteren overdag.
Ikzelf heb meer gevoel bij de homeopathie en geef ook liever geen paracetamol en helemaal geen zetpillen.
Ik hoop dat de stijgende lijn hier zijn doorgang vindt.
Nogmaals bedankt allemaal.