koude handjes

oooooh… ik wordt er dol van!!! :wall: :wall:



Meneer weigert pertinent wantjes oid aan zijn handjes, en dan na amper tien minuten buiten heeft hij aaaaaaaauwwwwww… en begint hij te huilen, huilen en nog eens huilen.



De tip… wie heeft hem. Tienduizend keer aandoen heb ik al geprobeerd. Vandaag gewoon buiten gebleven en ervoor gekozen om te doen wat ik wilde, lekker met juul rondje fietsen en hij dan in de wandelwagen. Lekker een warme zak, maar hij weigert wat aan zijn handjes.



Julia liet altijd het gewoon toe. Of, ze had gewoon koude handjes, ze reageerde er verder niet op… Maar zie er nu al weer tegenop als ik weg moet. En hij krijst zo idioot hard dat de halve wereld hem hoort, :oops:

Aan blijven doen, steeds opnieuw.

Ik denk dat hij zelf oorzaak-gevolg nu nog niet zal begrijpen, dus moet je zelf de verantwoording nemen dat hij het niet koud krijgt.

Lastig, maar ja, opvoeden is nu eenmaal lastig…

Leg je hem ook iedere keer uit dat het voor warme handjes is?

Hier hebben we er ook zo 1… ik kocht dan gebreide handschoentjes, goedkope bij zeeman en daar knipte ik de topjes vanaf…

zo zag hij zijn vingers nog en vond hij het geen probleem.



Suus laat ze redelijk aan, maar ik doe wel een badstof haarelastiekje om haar pols…

jah, altijd… zeg vaak… jah… nou heb je koude handjes, doet mama wel even de wantjes aan, maar nee…



Hij heeft zijn jas ook al beetje te lang, zijn mouwtjes vallen dus ook al wat over zijn handjes heen, maar toch zijn ze nog steen en steen koud.



Misschien een idee jah, om de vingers eraf te knippen! dat is toch al warmer dan niks!



elastiekjes is niks. Hij trekt het zo uit. maar wel een goede tip als de kindjes nog wat kleiner zijn.

Lastig indd handschoentjes aan laten bij kleine kindjes. Niet bij stil gestaan bij Jenna. Ik draag Jenna altijd dus zit altijd met haar handjes in de doek. Maar euhm kun je de handschoentjes niet onder de jas proppen zodat het beter blijft zitten ?

Anders in een voetenzak die hoog mooi aansluit ofzo.

Wat je ook kunt doen is hele lange sokken ipv wanten gebruiken. Die trek je op tot onder zn oksel en daardoor krijgt hij ze lastiger uit.

Roan vond het de eerste keren ook niets, ik hou vol, het is geen weer zonder wantjes :thumbdown:



Ik doe de wantjes over de jas en heb ze via een draad door de mouwtjes.

En anders misschien een touwtje aan het einde om ze vast te houden/maken of zoals Cell zei een elastiekje :wink:

@Roos wrote:

Wat je ook kunt doen is hele lange sokken ipv wanten gebruiken. Die trek je op tot onder zn oksel en daardoor krijgt hij ze lastiger uit.




die tip wou ik je ook geven.

Gewoon een stel dames of herensokken en dat is echt heel lastig om vanuit je oksel onder je jas vandaan te trekken hoor :slight_smile: .

@mamaMarije wrote:

@Roos wrote:
Wat je ook kunt doen is hele lange sokken ipv wanten gebruiken. Die trek je op tot onder zn oksel en daardoor krijgt hij ze lastiger uit.




die tip wou ik je ook geven.

Gewoon een stel dames of herensokken en dat is echt heel lastig om vanuit je oksel onder je jas vandaan te trekken hoor :slight_smile: .


Wauw, wat een goede tip! Die ga ik ook onthouden!

goede tip,van die sokken…





(ons mannetje zal net zolang krijsen tot hij de uit heeft… dus gezelliger wordt het er neit van. )





ben nu bezig met kleine stukjes buiten. De winkel zit kleine 2 minuten lopen van ons af dus daar weer opwarmen> Vanmidag wat langer omdat we wat verder moesten en toen maar benoemt… tja… als je de wantjes aan doet, is het lekker warm, of van, zal mama even je wnatjes aandoen. Maar hij weet al waar ik over begin… en trekt meteen aan de wantjes en begint te huilen :?