koude handen en voeten

het is best warm in huis dus ik dacht, leg hem alleen in een rompertje in de box.

nu heeft ie na 15 min hele koude ganden, voeten ook en het huidje is niet meer egaal, beetje vlekkerig roze.

zou ie het nou te koud hebben???

ga hem zo wel wat meer aandoen, maar wat hebben jullie baby’s nu aan overdag en s nachts??

Toen Jasper zo klein was en het zo warm was had ik alleen en romper met lange mouwen en een dun katoenen broekje voor hem. Ik vond net als jij dat anders zijn handen en voeten zo snel koud werden, dus hier wel lang, maar alleen 1 laag :wink: en om te slapen had ie precies hetzelfde aan :wink:

Nee, voel even in zijn nekje, dáár kun je voelen of je baby het warm of koud heeft.

Echt, heel veel baby’s hebben koude handjes en voetjes en het zegt helemaal niets over zijn temperatuur zeg maar.

Sterker nog, als ik of mijn kinderen het erg warm hebben voelt onze huid juist koud aan, zweetfunctie werkt hier perfect :mrgreen:

Nu ook, het zweet loopt mijn naad in maar ik heb een ijshuidje :lol:

Zoals mellie zei: nek is een goede graad meter!

Persoonlijk zou ik wel een dun setje aan doen!

Sluit me uiteraard bij Mellie aan wat het nekje betreft, maar als ze zo klein zijn(nog geen 3 maanden zeg maar) vind ik blote armpjes en beentjes gewoon een beetje te :shifty:



En dan vond mijn moeder me nog een ‘barbaar’ omdat ik Jasper zo weinig aankleede :roll: Zij had het liefst gezien dat ik hem een truitje en een muts op zette(bij 25graden en zon :wall: ). Maar om heel eerlijk te zijn: ik zie babies in Oostenrijk bijna nooit zonder mutsje: ook hartje zomer :shock: Dus zij is gewoon anders gewend :wink:

hij is nog maar 1 maandje oud…als zijn huidje vlekkerig word dan is dat wel een teken van kou ja…alleen in een romper zou ik echt niet doen…doe dan een t-shirtje met korte broek als het zo warm is in je huiskamer…



ik doe floris zelfs kleren aan en die is al 8 maand.