Koude douche voor Agis!

Pb me je adres maar hoor, stuur ik met liefde en plezier een pak Tena op.

:-*

Ha lief dat jullie zo met ons meeleven en denken! Ook lief dat jullie en masse Tena’s willen opsturen!! Het is niet dat we het niet kunnen betalen,

het gaat me er om dat een verzekeraar waar ik me scheel aan betaal om goed verzekerd te zijn gewoon hard stelt dat het niet vergoedt wordt…



En idd Ruud, de verzekering gaat het nog lastig krijgen, iig een medewerker… Er ligt al een dikke klacht klaar! Ik ben van mening dat ze een aantal dingen gewoon “per geval” zouden moeten beoordelen, ipv meteen hard nee te schreeuwen…



Maar nogmaals: we vinden het echt supertof dat jullie ons willen helpen! Mocht het uiteindelijk nou toch nodig zijn, dan laten we dat even weten!!



:thumbup:

Nou ja, het wa sniet zozeer uit medelijden maar ik heb hier een pak Kinder TENA XS liggen waar niets mee gedaan wordt… vandaar :wink: En mijn kliko zit al iedere week zo vol, anders had hij er al in gelegen …



S6 ermee!

Ohhh gatver!! Zoooo frustrerend zulke dingen! Je zou ze idd zo door die foon trekken. :twisted:

Klein tipje nog wel kreeg gisteren de reclame binnen, kruidvat heeft de incontinentiespullen in de angebot mss scheelt dat al een stukje iig in de kosten tot ze gaan vergoeden…want ik vermoed zo dat ze dat uiteindelijk wel zullen gaan doen… :angel:

@Rhiannon wrote:

Ohhh gatver!! Zoooo frustrerend zulke dingen! Je zou ze idd zo door die foon trekken. :twisted:

Klein tipje nog wel kreeg gisteren de reclame binnen, kruidvat heeft de incontinentiespullen in de angebot mss scheelt dat al een stukje iig in de kosten tot ze gaan vergoeden…want ik vermoed zo dat ze dat uiteindelijk wel zullen gaan doen… :angel:




Ow dan moes ig mal eben nag die Kroitvaat, nigtwah?



Nou dikke veter… Die AgisMuts vertelde aan de foon dat er geen enkele verzekeringsmaatschappij dit vergoedt, omdat dat door “den Haag” besloten is dat dit niet in het pakket hoort…

Wordt er erg simpel van… Ik ga even wat andere maatschappijen bellen en vragen wat hun beleid in deze is. Gatverdamme, daar sta je dan, Ron vs Agis… En nee, ik ben er nog niet klaar mee…

jullie zullen t vast al geprobeerd hebben

maar kan je via de dokter of zkh geen recept krijgen voor zoiets dan???

dan moet de verzekering t wel vergoeden !!!



succes!

@Loessie wrote:

jullie zullen t vast al geprobeerd hebben

maar kan je via de dokter of zkh geen recept krijgen voor zoiets dan???

dan moet de verzekering t wel vergoeden !!!



succes!




We hebben een machtiging van de behandelend arts gekregen. Maar nog steeds vergoeden ze het dus niet :thumbdown:



Rhiannon dat incontinentiemateriaal van het kruidvat is helaas te smal en te dun. Ik had er gisteren al bij gekeken. Volgens de medwerkster van het kruidvat namen die dingen ook geen hele plas op. We hebben nu dus tena’s maxi die echt superdik zijn en van een ander merk (tyco healthcare) die zijn wat dunner en goedkoper maar prima voor overdag. We hebben al verschillende soorten tena’s in huis gehad maar ze zijn allemaal zo smal en ze moeten ongeveer 16 cm breed zijn zodat ze achter ook goed onder het gips zitten.

mmm ik kan me jullie frustratie zooo goed voorstellen!

en ik ben ook bang dat jullie het niet voor elkaar gaan krijgen…(al hoop ik het natuurlijk wel!)

zorgverzekeringen zijn erg “streng” tegenwoordig als het gaat om incontinentiemateriaal (hoor veel negatieve verhalen van clienten daarover)



maar kun je niets bedenken/fabriceren met katoenen luiers en strikslips?

ik kan me zo voorstellen dat je de katoenen luiers wel goed er tussen kan “frummelen”…



hopelijik ontdekken jullie iets wat werkt!



probeer anders iets via de thuiszorg te regelen? ik werk bij de thuiszorg en wij krijgen regelmatig dichte pakken incontinentiemateriaal van clienten die het niet meer gebruiken. Misschien hebben ze iets in jullie nodige maat… valt altijd te probeen natuurlijk!

Tena mailen? Zij zijn overduidelijk de beste en je weet maar niet wat zij nog voor tips hebben. Idd ook andere verzekeraars maar ja overstappen tussendoor kan helaas niet. Nog even en dan zetten al die idiote verzekeraars alle artsen buiten spel. Hebben ze niets meer te vertellen over je behandeling. Sta je met je hartinfart voor de eerste hulp je verzekering te bellen of ‘dit’ ziekenhuis je wel mag behandelen. :sick:

Ach wat sneu. Als eerste sterkte met je meisje.



Ik snap dat er richtlijnen zijn maar vind dat ze in dit geval best naar de persoonlijke situatie hadden kunnen kijken en niet zo halsstarrig zich aan de regels zouden moeten houden.

Aaah, arm meisje :hug: en wat een rot-agis. Daar zit je nu niet op te wachten. Ga maar naar Radar :wink: en schenk ze de koude douche.

Sterkte voor jullie meisje!