KOUD!

Kacheltje op 19, en ik heb het koud!!! (Ow, en toen ik om half 8 klaar zat voor mijn eerste gastkindje was het gewoon echt nog PIKKE donker!)



Helllooooow Winter!!!

Het was al eerder fris, maar vandaag vind ik het voor het eerst ECHT koud, brrr.

Het is hier vandaag hartstikke koud! Bbrrrr

pfff op 19 :? hier staat ie wel op 23 overdag en savonds gaat de houtkachel aan :lol: met 19 graden in huis zou ik de hele dag koud zijn brrrr

Hier heb ik de verwarming uitgerdraaid en zonder jas naar school gefietst :thumbup: :wink: .

net terug van het wandelen en kom hier binnen pfff wat warm zeg… gauw alles open gezet… zo koud was het dan ook weer niet… haha…

Hier is het 18.5 graden en ik heb het niet koud.

Het is hier in huis nog 21 graden en ik vertik het ook om de kachel al aan te zetten. Sowieso pas na 1 november…



Maar zolang het nog 21 graden blijft, heb ik het ook niet koud.

Vandaag was het in België, volgens jullie berichtjes te lezen, warmer dan in Nederland.

Viel hier vandaag dus nog erg goed mee, maar toch staat de verwarming hier ook aan ! Heb het al een tijdje zoooooooooooo koud, niet te doen. Nochtans: mijn huisgenoten denken er anders over, dus ligt echt aan mij. :think: :think:

Gisteren was het echt ijskoud. 's ochtends om half 9 - op weg naar de kapper - was het amper 3°. :o



liefs

Gerda

nou, hier ook koudddd hoor!



wij hebben al de tweede dag op rij de houtkachel aan (de hele dag). Heerlijk!

Erg he. Gelukkig voor mij staat onze pc in de hal, en ik zit zowat met mijn rug tegen de verwarming aan.



Gisteren dacht ik dat de cv-ketel stuk was. maar ik had met afstoffen de thermostaat per ongeluk laag gezet, ja dan word het niet warm in huis. :oops:



Ik hoop dat je oppaskindje je goed bezig houdt en je warm wordt van het erachteraan rennen. :mrgreen:

Ik vind het vandaag buiten minder koud dan gisteren. Ben net lekker met Stijn wezen fietsen en heb boodschapjes gedaan en buiten voor de supermarkt een toetje versierd met hem (lees, bedolven onder het snoep en overal gesmeerd en toen naar binnen gepropt)! :inlove:



hier gaat de verwarming trouwens zelden hoger dan 18 graden.