Koud hebben tijdens de zwangerschap

@Anita wrote:

"Oktober krijgt een meisje :mrgreen: "


Hahaha dan kunnen onze dochters vechten om de gunsten van Bianca’s neefje :lol:



Maar irri is het wel, ja, dat gekleum… brrrr…

@GroeneVrouw wrote:

Tsja, dan is er nog maar 1 oplossing…



Insmeren met walvisvet! :mrgreen: :sick: :mrgreen:




Ahummmm; Ik PAS :shifty: :sick:

@Oktober wrote:

@Anita wrote:
"Oktober krijgt een meisje :mrgreen: "


Hahaha dan kunnen onze dochters vechten om de gunsten van Bianca’s neefje :lol:



Maar irri is het wel, ja, dat gekleum… brrrr…




Hoezo? Huwelijk is allang gearrangeerd hoor :naughty: :mrgreen:

@Lydia_h wrote:

ik dacht dus dat het aan mij lag ik heb het normaal gesproken snel warm en nu al twee weken of zo heb ik het telkens koud! ookal staat de verwarming op 22 graden :oops: :oops: heb dan ook al het advies gekregen om sokken in de ziekenhuiskoffer te heb meteen van die lekkere huissokken gekocht lekker warm!!!




Ik durf de verwaming niet hoger te zetten dan 21 graden.



Dit jaar kregen we een smak geld terug. Wil ik graag zo houden :mrgreen:

@Anita wrote:

Hoezo? Huwelijk is allang gearrangeerd hoor :naughty: :mrgreen:


NEEEEEEEEEEEEEEEEE!!! :shock: :cry:





:lol:

@Lydia_h wrote:

ik dacht dus dat het aan mij lag ik heb het normaal gesproken snel warm en nu al twee weken of zo heb ik het telkens koud! ookal staat de verwarming op 22 graden :oops: :oops: heb dan ook al het advies gekregen om sokken in de ziekenhuiskoffer te heb meteen van die lekkere huissokken gekocht lekker warm!!!


Hee Lydia wat voor huissokken zijn dat? Werken die beter dan twee paar sokken (heb ik nu aan)?



Anita ik ben blij dat je dit topic hebt geopend; ik zie veel goede tips voorbijkomen!

Ja echt wel



Maar dat walvisvet doe ik maar niet, ik heb zo even ook geen walvis in de vriezer liggen :think:



Ja Lydia, merk, winkel, prijs :mrgreen:

@Anita wrote:

@Heleentje wrote:


Misschien komt het wel doordat het nu een meisje wordt :mrgreen:




:shock: :shock: :shock: Toevallig, ben ik in de heilige overtuiging dat het inderdaad een meisje wordt 8) :lol:


Hahahaha wie weet :D

Hé, ik ben dus niet de enige kouwelijke zwangere!

Normaal heb ik het altijd meteen veel te warm, maar nu heb ik het ook steeds ontzettend koud - al is het nu iets minder extreem dan bij m’n eerste zwsch. Toen kroop ik in bed met 2 paar sokken aan, flanellen pyjama, daarover fleece trui, in m’n slaapzak die tot -30° gaat, en dan nog een dons erover. Voorlopig lukt het me met 1 paar sokken en zonder de fleece

Misschien moeten we een warmhoudclupje oprichten :mrgreen:



Ohhh en ook belangrijk: Krijgen wij allemaal dochters :shock: :lol:

hier ook iemand die het aaaaaltijd koud heeft!! zelfs midden in de zomer met tig graden waar iedereen puft hijgt en zweet zit ik heeeerlijk in de zon en ben niet warm te krijgen!!

nu ook nog steeds koud, vooral handen en voeten… maar een zeer hoog hb volgens de vk… in het begin was die 8.4 en nu is et 7.8!!

tot 16 weken had ik het ijskoud en vanaf toen juist weer bloedheet :roll: