kou en...

oohh jeeeeeee…



ik ben nog niet eerder in de winter zwanger geweest…dat ten 1ste… :mrgreen:



nu ben ik dus bijna 30 weken zwanger en komt de kou nu echt om de hoek kijken, maar ohwee als ik het koud krijg worden mijn tepels zoooooo pijnlijk echt niet leuk meer…ze gaan dan ook echt helemaal stijf worden



het is net of ze mijn tepel met een mes afsnijden zo’n gevoel geeft het



en de enigste oplossing die ik nu heb gevonden is met mijn borsten tegen de hete verwarming aan gaan staan…geen gezicht maar wel enorm fijn :oops:



kent iemand dit, en hoe kan ik dit eigenlijk voorkomen…of beter is het wel te voorkomen???

He meis,



Ken je gevoel. Jelle is een zomerkindje, geboren op 2 september.

En nu … deze komt eind februari, ben het ook niet gewend.

Echt pijnlijke tepels krijg ik soms, alsof die in brand staat (gewoon auw !)

En soms wanneer ik naar buiten ga en dan weer naar binnen waar het zo lekker warm is.



Bij de VK hadden ze zo een ben… geen idee ff hoe die heet, ook tegen luieruitslag, tepelkloven etc, voor uitdroging mag je hem ook op je tepels gebruiken, misschien dat dat helpt ?

hoii



hier hetzelfde probleem maar sinds ik die dingen in heb tegen lekkende borsten is het minder want als ik naar buiten ga leg ik ze ff op de verwarming heerlijk is dat hihihi

dit klinkt bekend… :roll:



ik ga nu niet graag de kou in, zere (.)(.)!!!

…geef mij maar een lekkere warme douche

Ik ken het van als ik ongi moest worden in een koude winter.



Maar krijg je zo geen winterborsten net als winterhanden was mijn eerste gedachte - ben je dadelijk nog verder van huis.



Misschien van die pads in je bh tegen het lekken als extra dekentje.



Zie dat Miranda het ook al zei. En zelfs nog even op de verwarming :thumbup:

ja zoogcompressen zijn dat, bij elke drogist te krijgen… is lekker warm :wink:



Ik heb het zelf als ik onder de warme douche vandaan kom en me aan het aankleden ben… ik weet soms niet waar ik 't zoeken moet…

daar heb ik nog geen oplossing voor gevonden, maar sta open voor suggesties…

Zie ook http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=46052