kosten zwemles

Volgende week kan er begonnen worden met zwemles, eindelijk.

Het kost 50 euro in de maand.

Vond ik best veel trouwens, wat betalen jullie?

:oops:



zal het maar niet zeggen, want het is ongeveer in 1 jaar wat jij per maand betaald…

daphne krijgt straks les bij een zwemvereniging, die staat heel goed aangeschreven en ik vind het leuke op deze manier omdat ze dan na het behalen van de diploma’s misschien wel lid wil blijven en zo dan meteen een hobbie/sportclub heeft .



Misschien dat ze na de vakantie al kan beginnen, is nog even afwachten.



Spannend voor AS, de eerste zwemles

:shock: HOEVEEL??? :shock:

Onze zoon zwemt dan weliswaar bij een vereniging voor gehandicapten (hij heeft een motorische handicap) maar wij betalen geloof ik 120 euro per jaar voor leszwemmen en wedstrijdzwemmen erbij in!

Oh ja en als ze dat nodig hebben krijgen ze in het begin dan ook nog 1 op 1 les… :thumbup:

hij moet overigens volgende week op voor zijn zwemvaardigheid 1 na A B en C daar al gehaald te hebben! :dance:

hier 380 euro bij 4 jarigen voor A B en C diploma



je kunt dan maandelijks betalen, als je betaald hebt het bedrag van 380 en de dilpoma hebben ze nog niet hoef je niet bij te betelen, dit is gewoon het bedrag…



Bij start met 5 jarigen iets goedkoper.

22 euro per maand, dan zwemt ie een half uur per week

Is het nou wel of niet veel :think:

Ze gaat 2 keer per week, drie kwartier per keer.

Op vrijdagmiddag en zaterdagochtend (kunnen we de rest van het weekend haar opdweilen ofzo :mrgreen: )

weekend prijzen zijn zowieso duurder als doordeweeks ook 3 kwartier is duurder aangezien vaak uitgegaan wordt van 2 x een half uur in de week.

Hier 75 euro per kwartaal, en dan 2 keer per week een half uurtje…

voor 2 keer 3 kwartier vind ik het niet veel

nee ik ook niet, ik betaalde voor twee keer een half uur 41 euro…

ik betaal vor 10 x zwemmen 115 eurie.

Het is een soort prrive zwemmen, ze zitten in een groepje van 4 kinderen en 2 zwemleraren. Dus eigenlijk 2 op 1.

Het maakt me ook niet uit, maar ik had geen idee van de prijzen.

Vrijdag mag ze beginnen. Ik ben echt benieuwd hoe ze het gaat vinden!

wij betalen 54 euro voor 10 lessen en dan zwemt hij 2x per week een half uur.

Wij betalen 27,50 euro per maand. Dan heeft ze 2 x in de week zwemles. Als we in het weekend gaan zwemmen betaal ik voor haar 1 euro (zolang ze daar zwemles heeft).

Merlin zwemt 1 x 45 min per week. Wij betalen 45 euro voor 8 lessen.



Dus Lydia, t valt mee, je betaald niet echt overdreven te veel.

Ik ga c. opgeven bij EZC en moet dan 47,50 per 2 maand betalen. Daarvoor krijgt ze 2x per week een zwemles van een half uur in een groepje dat niet groter is dan 8 kids.

Omgerekend is dat dus 4,5 uur zwemmen voor 23,75 per maand! Das goedkoop lijkt me of niet. :?:

Zijn er eigenlijk nog scholen die schoolzwemmen geven?

Ik weet dat ik dat vroeger op school kreeg… heb eigenlijk geen idee of mijn ouders hiervoor moesten betalen en zo ja hoeveel?!

Maar lijkt me dat als ze via school zwemmen dat de school korting krijgt.



Vanaf welke leeftijd beginnen ze eigenlijk met het geven van zwemlessen?

d’r is nog wel schoolzwemmen,maar dat is bij ons pas in groep 5 en ik vind dat ze dan allang moet kunnen zwemmen.

in de meeste zwembaden is de zwemles vanaf 4 of 5 jaar.

bij ons is schoolzwemmen vanaf groep drie… Emma gaat na de vakantie naar groep drie maar heeft ABC al binnen… als ze het hier via school doen duurt het heeeeeel erg lang

groep 3 en 4 hebben schoolzwemmen, als ze in groep 5 nog geen diploma hebben ( A) dan gaan die nog mee.

Bij ons op school is er sinds vorig jaar geen schoolzwemmen meer. :frowning: