Kosten tussen de middag-opvang/overblijven

Hier 2,35 per dag (11:45 tot 13:00 uur). Kes blijft 3 keer in de week over.

@Jannigje wrote:

Stein heeft pauze van 11.45 tot 12.00




Da’s wel erg kort :wink: Moet vast 11.45-13.00 zijn? :wink:



Wauw, wat een verschillen. Deze school zit zo te zien wel hoog qua prijs, maar ik zie dat er meer scholen zijn die deze bedragen vragen…



Jeetje, Sasisj, 50,- per schooljaar is wel een erg goede deal zeg! Ik zou ongeveer 500,- per jaar betalen (bij 40 schoolweken met 4 overblijfdagen), da’s nogal een verschil!!

@Niek! wrote:

@Jannigje wrote:
Stein heeft pauze van 11.45 tot 12.00




Da’s wel erg kort :wink: Moet vast 11.45-13.00 zijn? :wink:


wauwww kan je merken dat ik erg moe ben :think: :roll: :wall:
Ik bedoel natuurlijk 11.45 tot 13.00 :wall: :zzz:

Ik ga nu ook lekker mijn bed in

Ok, hier de topper! Incidenteel 3,50 , 10 strippenkaart 26,00 euro. Voor een uur en een kwartier… (ik dacht eigenlijk voor die prijs zit in een bammetje er wel bij in :oops: )

ik denk dat het grootste verschil hem zit in het feit om het door ouders, of door profesionele opvang gedaan wordt.



hier geeft de school ook aan dat als er te weinig overblijfmoeders/vaders blijven, dat het dan een stuk duurder gaat worden omdat er dan een profesionele organisatie gaat worden ingezet

Wij betalen €1,30 per keer. Er zijn dan overblijfmoeders.

Vanaf dit schooljaar blijven Lucas & Pepijn ook over en dan meteen de hele week (alleen woensdag dus niet :wink: ) en dat is voor een heel jaar.

90,- voor groep 2 (die zijn vaker op vrijdag vrij)

95,- voor groep 3 t/m groep 8



En incidenteel overblijven kost 2,50 per keer en omdat dat vorig jaar regelmatig voor kwam ben ik nu toch wel voordeliger uit.

Hier kost het overblijven 1,50 per kind per keer.

Ze krijgen dan van de school drinken en na het eten een snoepje.

Er zijn overblijfmoeders.

hier kost de overblijf 27 euro per maand per kind. Ze blijven dan 3x per week over en de pauze is 1,25 uur.



Ik vind het erg duur voor kinderen die al zeker 40 minuten bezig zijn met brood en die de rest van de tijd het liefst spelen.

Het zijn ook gewoon moeders die het doen en zij zijn echt niet allemaal geschoold. De vergoeding is per keer 9 euro voor de moeder en die verdiend er dus 27 euro per week mee.

4 kinderen die overblijven en ze hebben de kosten er al uit bij wijze van en dan te bedenken dat er dagelijks zo’n 70% van de klas overblijft.



Maar goed, ik kan momenteel niet anders dan ze over laten blijven, hopelijk kan het over een paar maanden weer stoppen… :pray:

Vorig jaar betaalde we 1.70euro voor 1 uur overblijf op school, dat regelde een stichting.



Nu is het naar een overkoepelende organisatie gegaan en betalen we 2.31euro (ja echt 2.31euro) voor 1 uur overblijven. We hebben hier geen continuerooster dus je hebt het zelf voor het kiezen als je niet hoeft te werken. Anne blijft enkel over als ik echt niet kan (ziek ben of zo). Die eene cent vind ik zo raar, maar goed. Vorig jaar kregen de kinderen drinken vanuit de stichting en een snoepje, nu is het duurder en moeten ze alles zelf meenemen :? .

voor mischa ga ik 1,60 per keer betalen en dan krijgen ze drinken, en ik geloof ook een snoepje

Wat een verschillen zeg! Zo te zien is ‘onze’ school niet de duurste, maar ook zeker niet de goedkoopste. Ik blijf het veel geld vinden voor het opeten van een broodje, maargoed, het lijkt hier toch een hoop rust te geven in het heen en weer gerij (omdat we vrij ver van school wonen), dus ik ga er denk ik toch maar voor. Misschien niet elke dag, maar iig deels. Ik moet maar zien… piekert nog even verder :wink:

Ik betaal 25 euro per maand, daarvoor blijft ze 3 keer per week over. Opvang is geregeld bij de kinderopvang, dat naast school ligt. De pauze is hier 1 uur en 10 minuten, maar ze wil altijd al een kwartier voor school weer begint met haar vriendinnen spelen.



Omgerekend is het 24,99 voor 9,99 opvanguren, dus bijna 2,50 per uur…



Ik werk 2 dagen per week, maar hier is het qua afstand en andere kids ook veel geregel, en met op en neer rijden weinig tijd tussen de middag, dus daarom gaat ze 3 keer…

Hier is het 1,50 euro per keer. Ik hoor morgen of ze er iets bij krijgen. Ze blijven 1 1/4 uur over.

op Elise d’r toekomstige school is het 2,05 als het vast is voor 1 uurtje ( tussen 12-13 )

met een strippenkaart is het of 2,35 of 2,5 ligt eraan hoe groot de strippenkaart is. Vind ik dus ook wel vrij prijzig maar ja… :think: ook wel een hoop gemak extra :think: