Kosten per maand gas/stroom

jeetje wat betalen jullie allemaal weinig…



wij hier e. 203, maar zelf opgeschroefd naar e. 225



rijtjeshuis uit 1980, 2 volwassenen, sinds 1 maand jayden erbij…



en oja ook een vijver met een filter, wat hele jaar door draait…

185 euro, een 5 kamerflat hier, meestal wel flink wat terug maar als ze ons dan omlaag schalen, laten wij het weer terug zetten daarop.

WE zijn aan dit bedrag gewend en zo sparen we nog wat extra ongemerkt :lol:

Wij betalen nu €133 pm voor een gezin van 4 personen. We zaten op 103 euro… We moesten een hoop bijbetalen dit jaar :snooty:

We hebben sinds dit jaar 2 aquaria… de stijging zal daar ook wel mee te maken hebben.

Bedankt voor de info allemaal!

Jee, sommige mensen betalen echt veel zeg: over de 200 euro!

cees77 bedankt voor je berekening :wink:

Ik heb net de Nuon gebeld en het termijnbedrag verhoogd naar 160 euro…

Wij zitten bij NUON.



Sinds juli 2007 in een nieuwbouw tussenwoning.



We waren geschat op 160 per maand ofzo, maar dat had ik naar beneden gezet (135) omdat wij altijd veel terugkregen en om de maandelijkse lasten wat te beperken…





Werd toch een beetje angstig vanwege de stijgingen en heb 3 maanden terug verhoogd naar 170 per maand.



We krijgen volgende maand de afrekening. De meter geeft nu nog ietsjes minder aan dan in het oude huis. (toen met 2 pers, 1baby…nu 2 pers. 2 kids) ik hoop dus beetje gelijk uit te komen…

wij zitten bij eneco

1e jaar 199

2e jaar 218,en ineens daalde het naar 148 maar betalen 150



tot nu toe wel steeds terug gehad ben benieuwd de volgende jaarnota



edit : en dat is voor 2 volwassenen 2 kids 2 aquaria

Tja, ik geloof dat wij het meeste betalen: 218 euro! Ik ben erg benieuwd of we wat terug krijgen dit jaar. We hadden hier namelijk wel al een combi-ketel, maar in de keuken nog een oude geiser, die is nu bijna een jaar geleden verwijderd en nu gaat het warme water gewoon via de combi-ketel.

We zijn geen zuinige mensen moet ik eerlijk zeggen, douchen elke dag lang, ik ben een koukleum, dus er staat al snel een verwarming aan en er draait zowat de hele dag een computer en oja de vijverpomp draait ook altijd enne ik maak gretig gebruik van mijn wasdroger…