Kosten geboortekaartjes

@upsidedown wrote:

Dat zelf versturen via geboortepost hebben wij ook eens gedaan (heb nu voor de derde keer eigen ontwerp via geb.post gedaan). dat versturen ging mis. onze adreslijst werd verwisseld met die van een ander. dus de tel. stond niet stil een dag later (leuk dat we een geboortekaartje kregen, maar wie zijn jullie?, echt waar!)



ik verstuur dus nu zelf.




Daar moet je niet aan denken!! :thumbdown:

Ik zou ook zelf versturen!!

HIer bij de drukker 75 kaartjes voor 200 euro ongeveer in totaal!

@Marda wrote:

@upsidedown wrote:
Dat zelf versturen via geboortepost hebben wij ook eens gedaan (heb nu voor de derde keer eigen ontwerp via geb.post gedaan). dat versturen ging mis. onze adreslijst werd verwisseld met die van een ander. dus de tel. stond niet stil een dag later (leuk dat we een geboortekaartje kregen, maar wie zijn jullie?, echt waar!)



ik verstuur dus nu zelf.




Daar moet je niet aan denken!! :thumbdown:

Ik zou ook zelf versturen!!




Vreselijk inderdaad :(, hebben ze het wel netjes en snel opgelost verder?

Voor mij is dat ook een reden om het gewoon zelf te versturen, daarbij vind ik het zelf ook het leukste om de adressen gewoon zelf te schrijven, maakt het wat persoonlijker en ik vond het voor iets bijzonders als een geboortekaartje ook leuk om te doen!

Hier waren we voor ongeveer 100 kaartjes zo’n 120 euro kwijt. incl. enveloppen.



Iemand die hier in de buurt wootn heeft hem ontworpen en zal dadelijk ook voor deze frutsel het kaartje onwerpen.

Ze doet dit nu ook voor andere mensen, in opdracht etc.

net geen 300 euro kwijt voor 120 kaartjes. ook de voorkant bedrukt en alles in kleur bedrukt.

Wij waren voor zelfde aantal ongeveer 170 kwijt incl alles, proefdruk in kleur en enveloppen vooraf sturen, inmiddels zijn ze zelfs nog goedkoper geworden en heb ik evt een kortingscode voorje(stond in wij-jonge ouders magazine) van koningkaart.