Kortingscodes H en M online

50% korting op babykleding uit de catalogus en op hm.com


Gefeliciteerd, omdat je in verwachting bent of net een kindje hebt gekregen, geven wij je 50% korting op een artikel naar keuze uit onze Babycollectie in maat 50-86.
Vul de kortingscode 8920 in bij je bestelling. Deze aanbieding geld tot 31-12-11


Gefeliciteerd, omdat je in verwachting bent of net een kindje hebt gekregen, geven wij je 50% korting op een artikel naar keuze uit onze Babycollectie in maat 50-86.
Vul de kortingscode 9316 in bij je bestelling. Deze aanbieding geld tot 28-02-2012


Je kunt online 2 kortingscodes per bestelling gebruiken. Ook zijn er (als je een beetje googlen kunt) kortingscodes voor 5 euro korting of geen verzendkosten. (uit mijn hoofd 1304, maar ik weet niet hoelang die geldig is)
Voor de mama's die daar wel eens wat kopen :)

Oooh jammer. Gister een flinke bestelling gedaan :?

hahaha zal je net zien :wall:

@EstHe wrote:

Oooh jammer. Gister een flinke bestelling gedaan :?

hahaha zal je net zien :wall:


Gewoon mail achteraan sturen dat je de kortingscode bent vergeten in te vullen.

Heb ik ook wel eens gedaan en ze hebben het toen voor mij verrekend. Maar ik heb het gelijk gedaan en dat was ook een persoonlijke code. Weet dus niet of je er wat aan hebt…

@Krabje wrote:

@EstHe wrote:
Oooh jammer. Gister een flinke bestelling gedaan :?

hahaha zal je net zien :wall:


Gewoon mail achteraan sturen dat je de kortingscode bent vergeten in te vullen.

Heb ik ook wel eens gedaan en ze hebben het toen voor mij verrekend. Maar ik heb het gelijk gedaan en dat was ook een persoonlijke code. Weet dus niet of je er wat aan hebt…




Hmm dat had ik idd kunnen proberen… :doh: zie je berichtje nu pas, 't is nu wel wat laat ervoor, heb 't al binnen :lol: