Heeft iemand deze voor mij???
Alvast bedankt!
welke, ik heb geloof nog een van de verjaardag (ergens staan)
anders kortingscodes die ze voorheen gaven bestaat niet meer…
@Pitje27 wrote:
welke, ik heb geloof nog een van de verjaardag (ergens staan)
anders kortingscodes die ze voorheen gaven bestaat niet meer…
Tja, elke korting is leuk. Aan die oranjekorting die nu is heb ik niets. Wat heb jij voor korting?
verjaardagsshirt, maar die kun je meen ik ook aanpassen…
heb dan een shirt voor 10.95
Oké, dankjewel voor het kijken maar het is een tas
bubbly heeft ook leuke, daar heb ik wel een code van…
:mrgreen:
Ik heb hier een bon voor 15% korting voor simply colors liggen. (excl verzend en cadeau kosten)
Stuur mij maar een pb bij intresse
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
als je ooit die doos van de prenatal hebt aangevraagd ben je lid van de ??? club tot je jongste 5 jaar is… dan krijg je ook 15% korting geloof ik op alles bij SimplyColors.
@Zonneschijn wrote:
Ik heb hier een bon voor 15% korting voor simply colors liggen. (excl verzend en cadeau kosten)
Stuur mij maar een pb bij intresse
:-* Liefs, Evelien :vlinder:
Vergeven.
Ik had met 2 pakken drynites een gratis tas besteld :thumbup: En bij die tas zat de kortingsbon.
Koop ik nooit omdat ze zo duur zijn. Alleen zaten de pbroekjes van Kruidvat niiiiiiiiiet lekker en maat 6 lbroekjes waren hem eigenlijk te klein)
Zijn de pakken op (hij pakt altijd zelf), is het zaterdagavond dat Tejo de laatste pakt en toen??? Hem gevraagt en… sindsdien droog (op 2x een ongelukje om 7 uur 's ochtends na) Zijn reactie… Ik heb nu toch een onderbroek aan :roll: :mrgreen:
Mocht nog iemand een kortingscode hebben, hou ik me aanbevolen!
Ik heb nog een code voor 15% bij Simply Colors liggen, pb maar bij interesse.
even weer omhoog…
ga zitzak bestellen voor zoontje van vriendin en dan ruil ik met hem voor een prachtige witte schommelstoel voor in de babykamer
Hij een stoere zitzak wij een lieve schommelstoel.
allebei blij
maar wie o wie heeft er een kortingscode liggen voor me?
Alle beetjes helpen natuurlijk
Niemand ??
nee klopt maar kon wezen dat iemand iets had besteld en dat er een code bij zat oid…
Ik heb lidmaatschap van Wij jonge ouders waarmee je volgens mij ook standaard korting krijgt? :think:
@Matsjo wrote:
Ik heb lidmaatschap van Wij jonge ouders waarmee je volgens mij ook standaard korting krijgt? :think:
klopt, die tip gaf ik de pagina hiervoor ook.
Als je die doos van de prenatal ooit hebt aangevraagd heb je tot de 5e verjaardag van het betreffende kind die kaart ook en dan krijg je 15% korting bij Simply Colors (en ben heel veel meer, maar dat weet ik allemaal niet).
@mamaMarije wrote:
@Matsjo wrote:Ik heb lidmaatschap van Wij jonge ouders waarmee je volgens mij ook standaard korting krijgt? :think:
klopt, die tip gaf ik de pagina hiervoor ook.
Als je die doos van de prenatal ooit hebt aangevraagd heb je tot de 5e verjaardag van het betreffende kind die kaart ook en dan krijg je 15% korting bij Simply Colors (en ben heel veel meer, maar dat weet ik allemaal niet).
doos wel gehad, maar nooit een kaart gehad voor iets dergelijks tot de 5e verjaardag
voorheen was het wel dat je het via een jongegezinnepas korting kon krijgen… (dat is alleen geen gratis pas)
maar dat is niet meer
Hmmm volgens mij heb ik daar ook geen lidmaatschap van en doos wel aangevraagd…
Maar de bestelling is de deur uit.
Iig thnx voor meedenken!!