Wie heeft er een kortingscode van H&M? Wie weet kan ik die ook invullen en dus gebruiken. Alvast bedankt voor een snelle reactie (heb het wagentje al vol zitten)
hoi,
8358 voor 20% korting :thumbup:
Ik was al TE lang weg, dus bestelling foetsie. Nu dus weer opnieuw, zucht
Super bedankt voor je kortingscode!! Had ik nooit eerder naar gevraagd, maar waarom niet. Hoe kom jij er aan?
kortingscode h&m invoeren op google… dan krijg je een site te zien, ff registeren (kost niets en krijgt er ook geen spam van) en daar staan alle recente codes op.
Laatste bestelling had ik 15 euro korting
1x 10 en 1x 5 euro.
Altijd leuk!!
H&M :thumbdown: duurt mij te lang voor je een bestelling binnen krijgt…
vd zomer een grote bestelling geplaatst, kennelijk had ik 3 euro niet betaald, geloof ik niks van, ik betaal altijd netjes houden ze die hele bestelling a 150 euro achter
nee, voor mij geen h&m online meer…
geen fan :mrgreen:
Maar wat Marijke zegt, word lid van de maillijst en je hebt regelnatig mooie kortingen, echt jammer dat het zo lang moet duren daar.
:-*
Bedankt dames. Ik ben wel positief hoor over online shoppen bij H&M. Bestellingen altijd snel binnen.
Ik ga gelijk even kijken Marijke, bedankt voor de tip!
Ik heb de laatste keer ook 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. En toen het dan eindelijk kwam, hebben ze zo de zak in de brievenbus (zo’n groene aan de weg) gepropt, erg netjes hoor! :snooty:
@Kay30 wrote:
Ik heb de laatste keer ook 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. En toen het dan eindelijk kwam, hebben ze zo de zak in de brievenbus (zo’n groene aan de weg) gepropt, erg netjes hoor! :snooty:
dat laatste ligt aan tnt niet aan h&m natuurlijk
Hoe lang duurt het normaal voordat je iets binnen krijgt?
Ik heb schoentjes voor Lianne besteld, een week geleden. En nog niks gekregen…
Je kan kijken op de h&M site of ie geleverd word (onderweg en dan vind je een collonnummer) of dat ie verwerkt word.
Hier paar weken terug iets besteld, kreeg verkeerde levering, een paardentruitje maat 174, terwijl ik een positiejeans besteld had… wacht er nog steeds op. (heb paardentruitje terug gestuurd, daarna gebeld,… hadden ze hem van de bestelling afgehaald.)
@Karin1981 wrote:
@Kay30 wrote:Ik heb de laatste keer ook 2 weken op mijn bestelling moeten wachten. En toen het dan eindelijk kwam, hebben ze zo de zak in de brievenbus (zo’n groene aan de weg) gepropt, erg netjes hoor! :snooty:
dat laatste ligt aan tnt niet aan h&m natuurlijk
Nee klopt, daar kan h&m niks aan doen, maar het totaalplaatje was niet dat ik er erg over te spreken was.
14 dagen is ook wel erg lang
Nog een vraagje aan de experts:
Ik had bij H&M twee maten van dezelfde laarsjes besteld, omdat ze beneden €19,- de spullen niet willen opsturen. En ik wist niet precies welke maat past. Kan ik één paar gewoon retour doen en dan het andere paar betalen met de verzendkosten erbij? Of moet je eerst alles betalen en krijg je na een retour weer geld terug?
@Jippie wrote:
Nog een vraagje aan de experts:
Ik had bij H&M twee maten van dezelfde laarsjes besteld, omdat ze beneden €19,- de spullen niet willen opsturen. En ik wist niet precies welke maat past. Kan ik één paar gewoon retour doen en dan het andere paar betalen met de verzendkosten erbij? Of moet je eerst alles betalen en krijg je na een retour weer geld terug?
Gewoon 1 paar betalen en het andere retour doen :thumbup:
Hoi,
Kijk wel uit met de kortingcodes van internet. Ik heb namelijk onlangs mezelf geblokkeerd
met een code van internet en wordt voortaan extra gechecked als ik kortingscodes gebruik.
Helaas.
Daarnaast vond ik de levering lang op zich laten wachten, maar dit kan ook te maken hebben met mijn blokkering.
Conny