Korte benen en armen

Ik ben gister nog naar het mmc ziekenhuis geweest omdat ik heel erge buikpijn had…mijn verloskundige had mij door gestuurd met een vingertopje ontsluiting…in het ziekenhuis bleken het iig op dat moment geen ontsluitingsweeen te zijn… dus moet weer terug komen als het terug komt. ook nog even het kindje opgemeten met een echo en daar bleek ook wel dat hij zo ongeveer 3 weken achter loopt en nu ook het buikomtrek ook wat verder achter liep als nu ten opzichte van de vorige keer. Nu blijf ik onder behandeling van het ziekenhuis daar en in maasstricht dus en nu krijg ik over 2 weken weer een echo…ze wilden het nu streng in de gaten gaan houden of het goed blijft gaan met het kindje en de moederkoek? of die voldoende blijft functioneren? iemand ervaring mee? en een hartfilmpje van het kindje maken… dus nu zullen ze het goet de in de gaten gaan houden want ze vonden die tijd er tussen veel te lang…

ik weet alleen hartfilmpje van de kleine; dan doen ze uitwendig, je krijgt twee banden om je buik en een monitor met papier registreert de hartslag en bewegingen. verder kan ik je niet helpen, maar er zullen ongetwijfeld meiden zijn hier op kok die het je kunnen vertellen.

wat een verhaal beebie maar wat heb je een prachtig meisje gekregen ze is echt heel mooi!!!hopenlijk gaat het nu goed met je?

hier is alles goed, de nacht van de keizersnede was de jeuk al zo goed als weg en met lucy gaat het ook goed. de keizersnede is me 100% meegevallen en het herstel ervan ook. ik hoop dat het voor jou allemaal meevalt met die groeiachterstand! een mede september-mama had ook een kindje die echt flink achter zou lopen en met die groei bleek na verder onderzoek uiteindelijk niet zoveel verkeerd! :thumbup:

zuucchhtt zit hier weer beneden met veel buikpijn die komt en gaat als het morgen nog zo is toch nog maar een keer bellen denk ik…

:frowning: super vervelend, vandaag was het overdag op zich best goed gegaan alleen wat zeurderige buikpijn en nu komt en gaat het weer echt niet fijn…

mag straks om 11.35 gelukkig weer terug komen…

want dit houd ik geen nachten meer vol…

en??

ben gisteren nog terug geweest…ben weer gecontroleerd op blaasontstet king dat was het weer neit, wel jammer want dan had ik iig geweten waar het vandaag kwam omdat ik in mijn vorige zwangerschap wel heel veel blaasontstekingen heb gehad. er was nog steeds geen ontsluiting dus die weeen of buikpijn doet tot nu toe niks, wel heb ik afgesproken dat ik de volgende keer meteen bel ook al is het snachts om langs te komen zodat ze het dan beter kunnen zien. vannacht is het iig goed gegaan… dus dat is wel fijn!!Hopen dat het nu niet meer zo heftig terug komt…

Vandaag weer naar de gyn geweest kindje loopt nu ongeveer 3 weken en een paar dagen achter. HIj is ook helemaal ingedaalt wat ik wel dacht gevoelt te hebben maar is dat niet vroeg??? kreeg er namenlijk geen duidelijk antwoord op… genoeg vruchtwater en hij zag het wel iets positiever… hij dacht bij een voldragen zwangerschap hij ong 2 kilo zou wegen, omdat hij nu onder de onderlijn ligt… hij dacht een dapper klein kindje te zien, maar goed over 2 weken moet ik terug naar maasstricht en een week later weer naar veldhoven… dus dan weten we meer…

MOest het rustig aan doen maar ik werk nu al halve dagen dus dat scheelt… :slight_smile: