Kort vliegen + vakantie.

Wij zijn aan het rondkijken voor onze vakantie. Weliswaar wel laat, wij zijn nu eenmaal mensen die nog niet weten wat ze willen tot kort vooraf nu dus.

Er zijn een aantal keuzes.

  1. niet gaan
  2. met de carvan op vakantie.
  3. last minute naar zon.



    De laatste optie spreekt ons op dit moment wel een beetje aan.

    We willen best met onze kids een weekje zon, eventueel strand en zee doen.

    Maarrrr…ik durf niet goed te vliegen. Wel al een paar maal gedaan, maar ik ben en blijf geen fan. Autorijden kan ik niet tegen en met de kids in de bus vind ik niks.

    Blijft dus altnog vliegen over.



    Maar, waarheen kunnen we, dat heel kort vliegen is en toch een zonnige (zee strand) vakantie is?

    En natuurlijk geschikt voor kinderen.

haha ik vind eind april dus echt niet laat om over de zomervakantie na te gaan denken :wink:





als auto en vliegtuig afvallen, blijft het allerleukste vervoersmiddel voor de vakantie nog over hoor: DE FIETS!!! niks zo fijn als een fietsvakantie :inlove:



Maar je bent op zoek naar een zon-strand-vakantie zie ik, dan is spanje een aardige optie toch? Volgens mij vlieg je daar een uurtje of 2 op?

Mallorca, 2uur vliegen!

@fiep klophout wrote:

haha ik vind eind april dus echt niet laat om over de zomervakantie na te gaan denken :wink:






Ligt eraan :wink:
Veel leuke dingen zijn in april al volgeboekt.

Wij orienteren ons in januari/februari op de zomervakantie.. :thumbup:

Maar een lastminute, gewoon doen.

Waarom ben je geen fan van vliegen?
Vind je het eng of heb je (irrationele bezwaren 8)

of portugal met het het vliegtuig ??

turkije is zo’n 3,5 uur en redelijk warm, weet niet wanneer je wilt ( heb ik even over heen gelezen denk ik… )

We willen in augustus.

Dan hebben we 1 week gezamelijk vrij.



Liefst een uur of 2 vliegen, dus mallorca is een optie, ga ik naar informeren.

Het is gewoon een domme angst dat ik niet durf te vliegen. Het is irrieel, ik weet het :oops: maar toch zoek ik het dan dichtbij.

Daarbij willen we vanaf groningen, want dat is rustiger vertrekken dan amsterdam.

Nou angst is vaak irrieel maar dat bedoelde ik niet hoor. Als je bang bent is het natuurlijk heel vervelend, Ik dacht meer aan dingen zoals de reis, inchecken, wachten, in de rij met de kids enzo.



Daar zie ik elke keer tegenop en elke keer valt het weer mee.



Wij vliegen dit jaar met tussenstop 8)

Bewust gekozen maar wel een doorn in mijn oog. Ik hoop dat alles goed gaat. Verder ben ik niet bang om te vriegen en doe het regelmatig dus dat zou mij niet weerhouden.



Spanje lijkt mij een goed land voor jullie…

@Madre wrote:

@fiep klophout wrote:
haha ik vind eind april dus echt niet laat om over de zomervakantie na te gaan denken :wink:






Ligt eraan :wink:
Veel leuke dingen zijn in april al volgeboekt.



boeken, dat woord staat niet in mijn vakantiewoordenboek :mrgreen: