Kort geleden bevallen, nu opnieuw zwanger

Hallo allemaal :wink: ,

Ook ik kan er over mee praten.

Toen onze dochter ruim 5 maanden oud was, hebben wij bewust gekozen om weer de MM is te gaan voor de tweede ronde IVF. Er lagen nog 4 cryo’s. Wij hadden niet verwacht dat het meteen raak zou zijn.

En wat denk je het was ook weer meteen raak. Dus onze kleine man is geboren toen zijn zus 14 maanden oud was.

Het kan best wel zwaar zijn maaaar nu ze groter worden wordt het steeds een stukje makkelijker. Ondanks de drukte zijn wij reuze blij , gelukkig en dankbaar dat wij dankzij de wetenschap toch 2 gezonde kinderen hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet kan wachten totdat de jongste ook naar de peuterschool mag. :hand: 

Hij brengt namelijk zijn zus aan de gang, met zijn ondeugende gedrag :wink: :smiley: :smiley:

Ik heb bij mijn vorige werkgever wel eens een opmerking gehad van zo snel
en ik ben best bijdehand. Ik heb die collega mooi op haar plek gezet en erbij verteld dat mijn man het niet erg vindt , alleen met hem heb ik overleg gehad en de rest de klere kan krijgen
hahah.

Mijn irritante schoonzus die maakte daar ook een opmerking over.

Toen zei ik heel droog
tel maar even na, hoeveel maanden er tussen je broer, mijn man dus en jou zitten hahah dat was precies hetzelfde aantal maanden als onze kids.

Tja toen stond ze met haar mond vol tanden.

Mijn schoonzus wilde ook altijd kinderen maar nu heeft zij dus een vriend die totaal geen kinderen wilt en daar heeft zij zich totaal aan aangepast.

Mijn raad aan de TS is, trek je niets aan van je omgeving, zolang jij en je partner het goed vinden.

Veel succes met je zwangerschap en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!! :dance:

Hier ook de jongens ‘snel’ op elkaar! :inlove: :inlove:

Tycho was ook nog geen 2 toen Jesse werd geboren!

Wij hadden wel leuke reacties, maar sommige mensen hadden het nog niet verwacht!

Het valt mij (nog) erg mee, maar goed het zijn er ‘maar’ 2 en jij krijgt de 4e :wink:

Lekker genieten meis! Niks van anderen aantrekken! Het is jullie verrassing/cadeautje en jullie leven, dus als jullie er blij mee zijn
 :thumbup:

Gefeliciteerd!

Ik was ook na een maand of 7 (ongepland) weer zwanger. In tegenstelling tot jouw familie reageerde die van ons superpositief, vonden het heel normaal :shock: Hadden we niet verwacht hoor haha. Maar in ieder geval, we hebben nu 2 kereltjes, het zijn tropenjaren, dat weet ik wel maar het is genieten hoor zo dicht op elkaar!

Tussen nr 1 en 2 zit 16 maanden
 Tussen nr 2 en 3 zit 1,5 uur :lol:

En we zitten over nr 4 te denken, waarschijnlijk dat we over 3 a 4 maanden weer stoppen met anticonceptie :silenced:

hier ook, soortgelijke situatie. Verschil is straks 14/15 maanden.

Iedereen heeft wel een mening in onze omgeving, maar ik heb het afgeleerd me daar iets van aan te trekken.

Heeft toch niet veel zin om daar energie in te steken. Als wij maar gelukkig zijn :slight_smile: .

Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt.

De jongste is er nog niet, het zal wel wat drukker worden, maar het is een makkelijkere situatie met twee oudste kinderen in die leeftijdsgroep, dan met 4 kids onder de 6 bijv.

Ik heb me voorgenomen om het maar per dag te gaan bekijken, druk maken van tevoren heeft weinig zin :lol: .

Zwanger zijn en een nieuw wonder krijgen is heel byzonder en ik zou gewoon schijt hebben aan wat andere ervan vinden. Het is jullie leven, gezondheid en geld
 Hun hebben er niets mee te maken!

Heel veel geluk met jullie zwangerschap :mrgreen:

Hallo lady’s

Thnx again voor de vele reacties :mrgreen:

Wij voelen ons al stukken beter!

De negatieve reacties in ons midden zijn al ietsje minder geworden

Denk dat degene zich erbij neer hebben gelegd

LoL ze hebben allemaal ook geen andere keus hahaha

Ik zit deze dagen nog in spanning

1 sept. hoor (en zie :inlove: ) ik hoe lang ik nou precies zwanger ben

Kan haast niet wachten maar moet :stuck_out_tongue:

Voor de damens die ook zwanger zijn!

Van harte gefeliciteerd en dat we er samen maar van mogen genieten :inlove:

Liefs Mysteryangel :-*

Hihi sassie die kleine lettertjes :lol: :wink:

De jongste is er nog niet, het zal wel wat drukker worden, maar het is een makkelijkere situatie met twee oudste kinderen in die leeftijdsgroep, dan met 4 kids onder de 6 bijv.

Dat lijkt mij nu ook :wink: Florence

We zullen zien :-*

@MysteryAngel wrote:

Hallo lady’s

Thnx again voor de vele reacties :mrgreen:

Wij voelen ons al stukken beter!

De negatieve reacties in ons midden zijn al ietsje minder geworden

Denk dat degene zich erbij neer hebben gelegd

LoL ze hebben allemaal ook geen andere keus hahaha

Ik zit deze dagen nog in spanning

1 sept. hoor (en zie :inlove: ) ik hoe lang ik nou precies zwanger ben

Kan haast niet wachten maar moet :stuck_out_tongue:

Voor de damens die ook zwanger zijn!

Van harte gefeliciteerd en dat we er samen maar van mogen genieten :inlove:

Liefs Mysteryangel :-*

Jij ook gefeliciteerd!

Ik moet ook 1 september voor de 2de x naar de vk
 Dit is me eerste termijnecho en ben zo benieuwd hoelang ik al zwanger ben
 bedoel, heb een buikje gekregen binnen 1 week :shock:

Geniet ervan :mrgreen:

@MysteryAngel wrote:

Hihi sassie die kleine lettertjes :lol: :wink:
:wink:

Pete was 16 maanden toen Luc en Stan geboren werden.

Ik moet zeggen dat ik de laatste weken van mijn zwangerschap erg zwaar vond, maar ik had dan ook een enorme buik en ik kon/mocht niet teveel tillen. Pete was best laat met lopen (hij ging pas met 11 maanden staan en rond 14 maanden rond de tafel stappen) en ik moest hem dus nog veel tillen. De laatste weken had mijn man af en toe zorgverlof en mijn schoonouders kwamen Pete wel eens even een paar uur meenemen. Ik had behoefte aan een middagdutje en Pete wilde niet altijd slapen als ik wilde slapen.

Na de bevalling vond ik het juist zwaar dat we gewoon 's ochtends met hem uit bed moesten, ook al hadden wij maar 2 keer 2 a 3 uur geslapen door nachtvoedingen. Ook is er eentje met een keizersnede geboren, waardoor ik 6 weken niks mocht tillen. Vandaar dat mijn man 3 maanden volledig ouderschapsverlof heeft opgenomen, om mij mee te helpen en voor Pete te zorgen.

Owh spannend Mariiyelle

Ik wacht al bijna 3 weken op de bewuste afspraak!

En moet zeggen heb ook al een aardige buik!

En ong. 10 weken zwanger
 :inlove:

Spannend blijft het :smiley:

Succes 1 sept. :-*

Hey Sassie1980

Wat fijn dat je zo’n lieve man hebt :inlove:

Ik denk ook wel dat het voor mij best zwaar kan worden!

Mijn kleine meisje is ook nog niet zo snel met alles

Ze is vandaag precies 8 mnd. maar echt kruipen doet ze nog niet!

Wel draait ze circeltjes en begint langzaam aan zichzelf vooruit te trekken. :inlove:

Maar ik geniet en bekijk het allemaal rustig aan.

Samen slapen we nu nog tussen de middag! :zzz:

Mijn twee oudste hebben veel begrip en helpen mij ook veel :-*

Straks zou er natuurlijk een hoop veranderen maar daar hebben we nu voor gekozen. Ik ben echt intens gelukkig en we vinden straks (hoop ik) vanzelf wel ons ritme met z’n alle!

Ben nu eerst heel benieuwd naar hoe ons wondertje het heeft in mama’s buik en ik hoop dat alles goed gaat!

Ben met deze zwangerschap wel ontzettend veel misselijk :sick:

Maar ben zo benieuwd naar het kloppende hartje en de echo :inlove:

Gisteren bij de vk geweest :inlove:

Ben 9weken en nu 3 dagen zwanger.

We hopen dat alles goed blijft gaan

Beetje onzeker nog tot de 3 mnd.

21-09 hebben we onze 2e echo :inlove:

Op 3 april 2010 zijn we uitgerekend

:-*

Fijn dat de echo goed was, geniet van je zwangerschap :inlove: