Ivan at eerst zonder moeite zijn hele broodje. Sinds kort vind het hij het leuk om de korrstjes eruit te werken, en dan of mee te gaan spelen, lees op slaan :roll: of ze op de grond gooien. Maakt niet zoveel uit wat ik er op doe.
Het stomme is, soms krijgt hij een tusendoor broodje in de box die eet hij dus wel helemaal op :wall: raar kind.
Is het een fase? Moet ik het zo maar laten belangrijkste is dat hij eet.
onze uk eet geen korstjes, in het begin vanwege haar kokhalsen van harde stukjes.
daarna at ze ze niet, omdat het lang durude voordt ze kiezen had, en ze eet vijf boterhammen, dus een giga poos voordat die korsten verwerkt zijn. Nu eet ze ze niet, omdat ze het niet wil. Ik laat het maar zo, voor de eenden zijn ze nu, als ze 18 is, zal ze die vast wel laten zitten aan het brood en ze allemaal opeten!
Ik vind het zo zonde van het eten :oops: meestal eten papa of mama het nu op .
Ik laat het eerst maar zo komt vast wel weer goed alleen dat uit de mond in de mond is zoo vies :mrgreen:
hier eet melinda ook gen korstjes…
Op dit moment wil ze helemaal geen brood maar papfles
Noëlle maakt sinds kort ook onderscheid tussen brood en korstjes. De korstjes gooit ze op de grond voor de hond, die natuurlijk blij maar wij niet he! Probeer het toch steeds te geven, en de echt harde korstjes er niet bij te doen.
nou ik heb het maar opgegeven , snij nu de korstjes er af geef de korstjes aan de konijn en cavia :mrgreen: . Ik probeer het over 2 week wel weer
Damian at eerst ook zonder problemen zijn brood incl korstjes.
Sinds een week of 2 belanden ze ook op de grond :roll:
Ik ga er maar vanuit dat het een fase is
Ik zou ze dan gewoon erbij blijven doen.
Wat niet op gaat dan uiteindelijk aan de konijn/cavia geven.
nou ik ga mijn konijn en cavia geen brood geven waar bijv smeerworst of smeerkaas of iets anders heeft opgezeten. Lijkt me niet zo gezond.
haal eerst de kosten eraf en dan smeren? andes voor de eenden! die lusten ook brood met pasta :lol:
@konijn wrote:
haal eerst de kosten eraf en dan smeren? andes voor de eenden! die lusten ook brood met pasta :lol:
ik knip de korsten eraf dan smeer ik zijn brood , korstjes gaan dus naar de konijn of cavia.
hahaha eend met chocopasta :lol: :lol: