Koppel plakt baby tegen de muur..

BEATRICE - Een jonge moeder en haar vriend hebben bij wijze van grap hun 22 maanden oude baby tegen de muur geplakt. Hiervoor gebruikten ze het oersterke duck tape. Het koppel zag er zelf de grap wel van in, en hielden het jongetje wat lekkers voor de neus waar hij net niet bij kon, waarop het kind het op een brullen zette.

Het is niet duidelijk wat Jayla Hamm (18) en haar vriend Corde Honea (19) bezielden toen ze het jongetje vastbonden. Volgens de aanklager namen Hamm en Honea foto’s van de huilende baby, terwijl ze een flesje voor zijn neus bengelden. Verontruste vrienden die de foto’s te zien kregen, waarschuwden de politie.

“Honea ging direct over tot bekentenissen van de feiten. Dat spaart ons meteen tijd en een proces uit”, aldus de aanklager. De moeder werd veroordeeld tot 10 dagen gevangenis en 2 jaar voorwaardelijk. De vader moet voor minstens 3 jaar de cel in. Hem werd ‘intentioneel kindermisbruik’ ten laste gelegd. Honea komt er met een relatief lichte straf vanaf omdat de rechter van mening was dat het beter was voor het kind als het zijn moeder snel weer kon zien. Voorlopig is de baby evenwel door de kinderbescherming uit huis geplaatst.

Het kind droeg kleren op het moment van de feiten waardoor zijn huid niet in contact is gekomen met de tape. Op internet circuleert al een tijdje een foto van een onbekend meisje dat eveneens aan de muur is getaped. De politie onderzoekt de zaak. (EK)

Wat bezield die mensen :?

:hug: voor de kleine

soms vraag je je werkelijk af hoe mensen dingen verzinnen… en dit is er eentje van.

Wat bezield je om een kind vast te plakken aan de muur?! Wat is er de lol van om je kind al huilend eten/drinken voor te houden en er dan ook nog foto’s van te maken en als ‘goeie grap’ aan vrienden te laten zien :wall: .

En dan maar 10 dagen de bak in want het is beter voor het kind als het de moeder snel weer kan zien?!!? Kind is denk ik beter af als die d’r nooit weer ziet :silenced:

Nou het vastplakken aan de muur vind ik een ding. Ik kan mij nog enigsinds inleven in dat het een heel klein beetje grappig is, ook als het kind het grappig vind. Mijn kinderen zouden het een giller vinden denk ik. Dus dat vind ik niet eens zoooo erg.

Maar het eten en flesjes voorhouden, dat is dus wel erg.

tja mijn broertje heeft ook een keer gierend van het lachen aan de kapstok gehangen… maar die was 4 toen!

Weet niet eens meer hoe dat kwam, maar voor hij het wist hing hij er echt, omdat hij mijn neef iets zei/vroeg. En hij vond het hilarisch.

Mijn oudste van 6 zal het waarschijnlijk ook geweldig vinden en dubbel liggen (eh hangen :wink: ) van het lachen.

Maar een kind van nog geen 2?

Mijn jongste is ook 22 maand en ik weet zeker dat hij het niet grappig/leuk of weet ik het zal vinden…