kopieren op transferpapier, kan dat?

Zoals de titel al zegt: zou dat ook gewoon werken? Iemand een idee?

Hangt een beetje van de printer af, maar bij een laserprinter denk ik zowiezo niet (dat zou denk ik smelten), misschien een inkjet wel? :think:

Ik heb het hub gevraagd, die werkt met die dingen. Hij zegt dat je het beter bij een copyshop kan laten doen. Een laserprinter zou wel kunnen, maar dan hangt het weer van de toner af, bladibla.

Kortom: gaat het fout -> printer stuk

uuuuh, ik weet niet precies hoe jullie mijn vraag hebben opgevat, maar ik bedoel dus juist zonder printer, maar met een kopieerapparaat… :shifty:

hahahha! Nou, ergens zag ik toch echt het woord printer staan :lol:



Er valt prima op te kopieren hoor! Via een echte copier dan :thumbup:

Ooit in een copyshop gewerkt en die dingen werden altijd gebruikt voor presentaties via een beamer enzo

dan ben ik nog steed benieuwd welke vraag jullie dan wel lazen. Want ik kan op mijn beurt weer niks bedenken wat dan niet zou kunnen met een printer en transferpapier…



maar kopieren, dat moet dus gewoon kunnen? dacht dat een kopieerapparaat misschien minder inkt afgeeft of zo, waardoor het eindresultaat na het strijken allicht niet zo mooi zou zijn of zo :think:

Het hangt van de temperatuur af waarmee de toner op het papier gedrukt wordt en het papier dat je dan gebruikt.



Wij hebben op het werk een kopieer/printer in één maar ik ga ervan uit dat hetzelfde geldt voor een kopieerapparaat.



Je moet papier gebruiken dat speciaal voor het type kopieerapparaat is, doe je dat niet dan kan het voorkomen dat papier van sheets bijvoorbeeld te warm wordt en aan de rollen blijft plakken. Dit is ook zo met etiketten die als ze te warm worden lijm achterlaten op de rollen en dit geeft weer vlekken op nieuwe kopieen.



Succes.



Groetjes Bianca

ow :doh: Ik zit steeds aan spreadsheets te denken :doh:



Maar het is voor te strijken…

Bij kopieren wordt de tonor er soort van opgebrand. Het gaat langs een verwarmingselement en in een printer is dat niet zo.

@Becca wrote:

ow :doh: Ik zit steeds aan spreadsheets te denken :doh:



Maar het is voor te strijken…

Bij kopieren wordt de tonor er soort van opgebrand. Het gaat langs een verwarmingselement en in een printer is dat niet zo.




dus het kan niet?



(sorry hoor voor de onduidelijkheid, ik noem weer een zin en verwacht maar dat iedereen daarbij precies weet waar ik het over heb :oops: )

Ben bang dat het transfer papier smelt… met alle gevolgen van dien.

aah ja, uiteraard.





soms denk ik zo niet na. gelukkig is er dan wel nog iets in mijn hoofd dat gaat rinkelen en zegt: vraag het even aan iemand die dat soort dingen wel bedenkt… :angel:

Misschien een stomme vraag; maar staat het niet op de verpakking? :think: