hallo,
ik kocht wel wat vaker via marktplaats, en nog nooit ben ik zo beet genomen om het maar netjes uit te drukken.
ik had een heel mooi(dacht ik) schirtje gekocht voor 20,- ik superblij, eerst kreeg ik een verkeerd rekening nummer dus dacht kan gebeuren toen mailde ze ik doe het vandaag op de bus was vrijdag nou woensdag eindelijk binnen, zitten er allemaal vlekken in :shock: ik gemaild dat ze haar shirtje terug kon krijgen en ik mijn geld, nou zei ze ik heb het shirtje zonder vlekken opgestuurd, dus doe er niets mee :shock: :evil:
ik heb haar zelfs gebeld, met het tel wat er bij staat, ze zegt zelfs ik verkoop niets via marktplaats :liar:
wat wordt ik hier boos om :evil: :evil: :evil:
moest het even van me afschrijven, vindt dit zo gemeen
een zeer teleurgestelde mama
ja helaas maar dat is het risico van kopen op marktplaats.
ik ben zelf ook wel eens beetgenomen via marktplaats en poehee wat was ik toen boos :evil: :evil:
ik ben tegenwoordig dus ook erg voorzichtig met kopen op marktplaats.
Hoe durft iemand zoiets te doen denk je dan he :think:
Gelukkig heb ik alleen nog maar goede ervaringen :thumbup:
Moet er wel bijzeggen dat ik meestal voor 10 euro of minder kleding koop.
Als je nog ergens een advertentie van diegene ziet, kan je haar wel aangeven he, bij marktplaats.
Maargoed, daar heb je niets meer aan voor je mooie shirt :hug:
hoi,
ze heeft er nog een paar schoentjes maat 18 en een jurkje van jottum opstaan.
daar staat het tel bij en dan nog bweren dat ze niets verkoopt via mp :liar: een leugenaar is het :evil:
ik weet dat dit het risico is, maar ik ben zelf niet zo, ik heb zelf ook eens een keer wat verkocht mevr zei dat ze het nog niet had, er gaat wel eens wat weg via de post, ik heb de mevr weer nieuwe gestuurd, (had er nog meer van) en anders gewoon geld terug.
maar ja wie ben ik.
ik moet zo weer weg dus reageer even niet, tot straks :**:
gr mel
Toch melden bij Mp hoor.
Als madame niet over de brug wil komen dan onzinbiedingen plaatsen bij haar,is voor andere een teken dat het niet snor zit met die verkoper.
Dus megahoog bieden
Inderdaad melden bij MP…
grrr ik heb ook eens een kledingpakket gehad waar shirts in zaten terwijl er longsleeves stond!
Ik ben er voorzichtig mee, probeer te kijken wat mensen nog te koop aan bieden en anders nog liever e-bay.
Natas
Haha Maria, onzinbiedingen,dat vind ik wel een goeie
Hmm dus even zoeken naar schoentjes maat 18?
Ebay heb ik dus nog nooit iets gekocht, ik snap er niet veel van :shifty:
Vertel je verhaal en zij kunnen je vertellen of er eerder klachten zijn geweest over deze dame, ook zullen ze proberen je te helpen het geld terug te krijgen :wink:
Argh, dat is toch om te kwaad van te worden :x!
Ik ben onlangs met een Koopplein (kopen/verkopen binnen je eigen gemeente) begonnen, dat loopt zeker door dit soort dingen erg goed. Dus echt balen voor jou, maar voor mijn business kan het geen kwaad 8)…
ik heb op mp gekeken en dan moet ik eerst aangifte doen bij de politie , ik heb het shirtje wel gekregen maar onder de vlekken!
dus tja, valt het dan onder oplichting?
ik zou zeggen ja, maar ook nee,
ik mag van mijn man in ieder geval geen 2 e hands kleding meer kopen op mp.
er zijn altijd mensen die het verzieken voor een ander :sick: :sick: :sick: dat wordt ik er van.
sterre74; ik heb pas zelfs een splinter nieuw jasje gekocht voor 55,- het is mijn risico dat weet ik, maar verwacht niet dat zo iemandt dat is , ben te goed van vertrouwen denk ik :think:
ik hoop niet dat iemand op een jurkje geboden heeft op mp?
gr mel