Vraagje… kopen jullie nog zomer kleding ?
alvast bedankt :-*
gr mel
Ja maar dat komt ook omdat wij volgende week op vakantie (tja wonen in brabant dus hebben laat vakantie) gaan dus dat scheelt een hoop geld om nu nog wat hempjes e.d. te kopen in de uitverkoop :mrgreen: :thumbup:
Ja hoor, lekker nu alles in de uitverkoop en volgendjaar het gevoel dat je nieuwe kleren hebt…
Ga straks weer even naar Ter stal, zag dat die nog steeds afprijzingen hadden :mrgreen:
Nee.
lekker nu alles in de uitverkoop en volgendjaar het gevoel dat je nieuwe kleren hebt...
Dat heb ik juist niet.
Want het zijn vaak dingen die 'net niet' zijn maar je niet echt kunt laten liggen voor de prijs.
Volgend jaar hangen er weer nieuwe spullen en dan zou ik alleen maar balen..
Ik heb volgende week ook pas vakantie en ik heb nog een heleboel shopbudget (mijn man en ik zijn gaan winkelen eindelijk een keer, en ik heb nog meer dan de helft aan 'budget' over), maar ik besteed dat liever weer aan kleding voor het nieuwe seizoen.
Ja maar wel dingetjes waarvan ik weet dat ik ze leuk blijf vinden.
Net niet kleren koop ik uberhaupt niet.
Alleen voor volgend jaar … maar dan moet het echt iets zijn wat ik zó super mooi vind en volgend jaar ook nog.
Een zomerjas van een bepaald merk bijv.
Maar ik zou voor nu niets meer kopen
Nee…
Ten eerste omdat ze meer dan genoeg zomerkleding hebben…
Ten tweede koop ik niet vooruit, dat vind ik zonde. Ik koop liever volgend jaar nieuwe kleding die dan leuk en hip etc is.
nee zodra er nieuwe collectie in de winkel hangt zit ik daar alweer tussen te kijken ik vind opruiming weinig aan vaak zijn de maten eruit of restanten
geef mij maar nieuwe collectie :mrgreen:
Nee, voor nu heb ik genoeg. Volgend jaar hoop ik weer in mijn normale
kleren te passen
Gaat het nou over kleding voor de kinderen of voor jezelf?
Want voor de kinderen koop ik nu niks meer zomers.
Het is een algemene vraag :thumbup:
dus kan voor de kinderen zijn of voor jezelf
Voor mezelf koop ik eigenlijk nooit zomerkleren… Ik heb wel t-shirtjes, maar die zijn niet speciaal voor de zomer…
Ik vind winterkleren mooier…
Nee kast puilt uit van haar en ons!
Heb nu al wat kleertjes gekocht voor haar in het na jaar want die collectie komt nu binnen en dan af en toe kijk ik eens of er wat binnen gekomen is dus dan heb je al snel 1e keus!! Mijn moeder houd het ook in de gaten want ben helemaal weg van kleding van de jola voor haar!! En die zit waar mijn moeder woont dus die loopt af en toe eens binnen en ik ook als ik de tijd er voor heb!!
En voor ons zelf zien we altijd wel weer!!
@minniemouse wrote:
Nee…
Ten eerste omdat ze meer dan genoeg zomerkleding hebben…
Ten tweede koop ik niet vooruit, dat vind ik zonde. Ik koop liever volgend jaar nieuwe kleding die dan leuk en hip etc is.
Hier net zo, volgend jaar weer voor de zomer…nu voor de herfst/winter. Die kleintjes groeien zo snel, vind de maat voor volgend jaar zomer ook moeilijk inschatten.
ik ben een uitverkoopmonster…dus ik koop vaak vooruit. Mode sjmode…
maar nu is de uitverkoop toch al wel echt voorbij of niet?
Ik koop nog wel zomerkleding, zowel voor de meiden als voor mezelf. Maar ik moet zeggen dat het wel echt de laatste dingen zijn.
Wij gaan ook nog op vakantie, en dan ben ik van plan wel winterdingen te gaan shoppen.
Anders,
Koop alleen de doordraag dingen.
Snappen jullie me :mrgreen:
Zomerse tuniekjes die ook makkelijk op een leuk spijkerbroekje
te dragen zijn in de winter, met evt. een vestje
maar echt voor de zomer nog niet nee
Ik heb laatst nog 2 korte broeken gekocht voor Noah. Verder heeft Ava een hele stapel zomer kleren gekregen, dus daar hoeven we niks voor te kopen. Voor de winter ook niet, overigens. Voor ons zelf hebben Si en ik al maanden niks gekocht. :?
@fiep klophout wrote:
ik ben een uitverkoopmonster…dus ik koop vaak vooruit. Mode sjmode…
same here.
toevallig gisteren 2 korte broeken en een polo voor grote boef gekocht met 50% korting, voor volgend jaar.
Boeien of het nog de kleur is voor volgend jaar, alsof zoon van 5 zich daar druk om gaat maken
(En een winterjas in de uitverkoop voor 5 euro voor kleine boef :dance: )
dat ligt er een beetje aan. Dit jaar heb ik vanaf half juli niks meer gekocht. Ze hebben nog genoeg in de kast liggen.
Maar vorig jaar had Teun ineens een groeispurt zodat ik in augustus weer veel broeken moest aanschaffen. En omdat het toch lang mooi blijft, wel tot oktober soms, vond ik dat ook niet zo erg.
voor mezelf koop ik wel nog, omdat ik het volgend jaar weer aankan. Ben uberhaupt blij als ik slaag voor mezelf omdat ik nauwelijks winkel enzo. Dus als ik dan wat leuks zie, dan koop ik dat.