Koosnamen voor je kleine spruit

Mijn man noemt mijn dochter tegenwoordig ‘Toetje’. Ze heeft ook een lekker toetje, ze eet graag toetjes, en ze is onze laatste.

Ik noem Zoë altijd mijn prinsesje en ze is papa’s meissie. :inlove:

en Fay altijd koekkie. (en dan gaat ze altijd heel hard lachen) en papa’s kruimel. :inlove:

prinsesje, lieffie, kleintje, poepie, poepdoos :lol: , lekker ding, mooie meid, kleine smurf…en zo komt er zo nu en dan weer eens een nieuwe bij… :mrgreen:

:: :: Poppetje :: ::

Kus de Mama van Poppetje :wink:

Wij zeggen vaak Manneke!!!

klinkt gewoon leuk…

Maar we proberen wel zoveel mogelijk gewoon Cas te zeggen haha…

hmmm…en ik dacht dat IK rare namen voor Marije verzon… :lol:

poppetje, poppeke, kleine snoet, snoeteke( :shock: ) kleine nuf,Marijtje,mama’s lekkere pop, prinsesje…enz…enz…

Mikkeman :inlove:

@mama van Cas wrote:

Wij zeggen vaak Manneke!!!

klinkt gewoon leuk…

Maar we proberen wel zoveel mogelijk gewoon Cas te zeggen haha…

Dat proberen wij ook, naast al die koosnaampjes :mrgreen: , straks weet ze niet eens wat haar echte naam is…en denkt ze dat ze poepie heet :lol:

We noemen Yeline nu al 2 weken PINO :lol:

meestal werd het Yelientjepientje en toen ineens kwamen we op PINO ze vind het wel grappig en begin dat te lachen als we het zeggen :lol:

Robbert, hoort zijn eigen naam bijna nooit :oops: :oops: Het is vaak Robbertje proppertje, omdat hij zijn eten echt weg propt. Of Rob de sloper, aangezien hij overal tegen aan slaat. Als hij weer een rare aktie uithaalt noemen we hem pannekoek en we verkleinen zijn naam errug veel, terwijl ik daar altijd zo’n hekel aan heb als andere mensen dat bij hun kinderen doen :oops: :oops:

sinds van de week noemt Mario Fay => Wuppie

poppetje, kroepoeki, jinnepin

hihihihihihi wat een gekke namen verzinnen we voor onze poepies he :wink:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Wij zeggen altijd koekebakker, scheetjepeteetje of Kajemans.

Verder is het gewoon een schatje :smiley:

@Rachie wrote:

hihihihihihi wat een gekke namen verzinnen we voor onze poepies he :wink:

Ik wilde net zeggen... :mrgreen:

Ik noem haar Moppie of Mupke, niet zo heel origineel, maar mijn man noemt haar Poekiewoekie! :mrgreen: :inlove: . En als we gaan zwemmen is het zwemkippetje! Onderling hebben we het wel een over Sjakie. :? Ik weet niet of ze daar nou zo blij van wordt!

Tutteke of Fenneke

@uk_en_muk wrote:

Mijn man noemt hem ook wel eens driftkikker maar dat is niet echt een koosnaampje :mrgreen:

:lol: :lol: wij noemen hem weleens kermit de driftkikker :lol: :lol:

Ik noem haar vaak Muizemeisje, madame, poppetje, schatje, tutje, moppie enz. Kan wel langer door gaan. :lol:

lytse hazze

lytse prummeltsie

mantsje mosk

lytse kruperke

maar ja, wat wil je met friezen… :think:

yvandepivan

yvanofzowietsch

ja ik heb nu ook echt een koosnaampje voor thomas, namelijk KOEKIE :inlove: :inlove:

kwam die naam tegen bij ons op het 9 maanden sf forum, en ik moest gelijk aan onze thomas denken dus sindsdien is hij ons koekie :inlove: :inlove: