koortslip

ik krijg nu een koortslip :frowning: en kan hem helemaal neit gebruiken.

ik heb geen mogelijkheid om de deur uit te gaan nu dus iemand een huis/tuin/keukenmiddel wat ik erop kan doen?

He bah… Dat is echt shit ja.

Maar toch moet je echter naar de winkel (drogisterij of supermarkt) om iets tegen koortslip te halen. Waarom kan je nu niet de deur uit als ik vragen mag?

Sterkte :hug:

ik heb wel eens gehoord dat tandpasta hielp…

Zelf nooit geprobeerd, heb er gelukkig nooit één gehad…

ik kan de deur niet uit omdat ik gewoon flink grieperig ben en dus geen zin heb om op de fiets naar het dorp te moeten.

tandpasta heb ik vroeger idd ook wel eens gedaan, en dat hielp trouwens wel goed,maar dat was als de koortslip er al door was en niet als hij al begon…

Nee das wel begrijpelijk. Hier ook griep :?

Zinkzalf,volgens http://nl.wikipedia.org/wiki/Koortslip

Heb je alcohol in huis? En dan bedoel ik niet dat je het flink op een zuipen moet zetten (ik heb trouwens nooit uitgeprobeerd of dà t helpt :think: :mrgreen: ) Maar ik bedoel dus pure alcohol. Een klein beetje op een watje of een papieren zakdoekje en er dan de koortslip mee deppen wil ook nog wel een wat helpen. Succes ermee, koortslippen zijn nooit leuk.

mmm dat op een zuipen zetten helpt niet chrissy :mrgreen:

zinkzalf ga ik maar eens proberen. thanks voor het meedenken!

oorsmeer schijnt ook te helpen…

Zou inderdaad ook zeggen zinkzalf of tandpasta, dat zorgt, als het goed is, dat 't droogt.

Hopelijk werkt 't voor je, en voel je je snel beter :hug:

@Cariska wrote:

oorsmeer schijnt ook te helpen…

maar dit ga ik toch niet proberen :sick:

heb er gisteren zinkzalf opgedaan en vanmorgen toch maar tandpasta. ik kon me herinneren dat dat de pijn eruit trok en dat is inderdaad waar.