koorts!

Hallo,

mijn dochtr van 3 jaar en 4 maand kreeg gister aan het eind vd middag koorts.Ze was de hele dag gezellig,nix aan de hand.

Savonds naar bed gedaan met een sinaspril.Snachts maar bij bij in bed,ze gloeide.

Ze zag allemaal dingen en mensen die er niet waren. T begon met de clown,hele gesprekke met de clown.toen werd t de beer,die wou haar pakken en ze was echt echt bang.Zo zag ze echt van alles,probeerde dingen te pakken,ergens in te doen,papa zag ze ook etc.Had haar nog een sinaspril gedaan want ze bleef gloeien vannacht.

IK vond t wel eng worden,ze heeft wel veel fantasie,maar dit heeft ze nog nooit gedaan.Op een gegeven moment de lamp maar aangedaan en aangelaten,toen zijn we uiteindelijk n slaap gevallen.

Nu nog steeds hoge koorts.Ze laat me niet tempen.Ze zgt dat ze verder nergens last van heeft.

Als ze koorts had ging t gepaard met keelpijn,of oorpijn…iig altijd met iets,nu met(voor zover ik weet,nix.

Vind t allemaal wel vreemd.

iemand t zelfde weleens meegemaakt?

jep hier 3 maanden geleden gehad , zomaar , van het een op het andere moment hing niek als een dood vogeltje op de bank met vreselijke wateroogjes , ineens 39 graden koorts , overdag gewoon naar school geweest geen vuiltje aan de lucht.

de nacht ook met koorts gelopen de volgende ochtend ook nog en smiddags was het weer weg … heel vreemd allemaal , hoe en waardoor het kwam ik heb geen flauw idee.

volgens mij “hoort” het bij kleine kinderen , :think: iets met imuunsysteem ofzoiets ?? :think:

heel vreemd…ze wou perse nar psz.Er was feest vandaag en daar had ze zich zo op verheugd.Mocht dr nb tempen.38.6

Wordt al minder gelukkig.

Een kindje van Anne s klasje (psz) heeft kort geleden 6 dagen bijna 42°C koorts gehad. Ieder kwartier kreeg hij 3 slokjes water (ook s nachts), iedere dag is ze bij de huisarts of huisartspost geweest, maar omdat hij geen tekenen had van uitdroging werd hij niet opgenomen. Die temp had hij met paracetamol. Na 6 dagen werd het minder, gelukkig, wantd e moeder was ten einde raad. Uiteindelijk bleek dat hij een virus zou hebben (weten niet welke) en het zou nog terug kunnen komen ook. Mij viel mn mond open toen ik dit verhaal hoorde, maar blijbaar zit er iets in de lucht. Hoop dat veel kindjes gespaard blijven.

Beterschap

hier kwam l.yann donderdag middag ook in 1 keer binnen met koorts!

heb de ha gebeld 2e dag omdat ze 41 graden had en omdat dit al de zoveelste keer was dit jaar,

de ha heeft haar lichamelijk gecontroleerd en urine dit was goed,

even bloedtest laten doen en hier krijg ik maandag de uitslag van,.

Maar die zei ook al het is vast een virus,

Hier precies hetzelfde.

Dinsdagmiddag was hij niet zo lekker op het kdv, klaagde over buikpijn en had een keertje gespuugd. Verder gewoon gespeeld.

Om 22 uur 's avonds ineens 40 gr koorts en ook zo ijlen. Exact wat jij ook omschrijft heel bizar. Toen hij weer een keer had gespuugd werd hij iets rustiger. Maar heeft heel onrustig geslapen en maar praten, grijpen etc allemaal onzin.

De volgende ochtend nog 39 gr koorts maar in de loop van de dag is de koorts als sneeuw voor de zon verdwenen. Vannacht goed geslapen en ook nu nog koortsvrij dus gaat hij gewoon naar het kdv.

Denk ook een of ander virus…

hoe vreemd he?!

Savannah is er weer helemaal overheen! Gelukkig

Mama marianne gaat t nu wel goed met je kindje?

@Sunce wrote:

hoe vreemd he?!

Savannah is er weer helemaal overheen! Gelukkig

Mama marianne gaat t nu wel goed met je kindje?

ja l.yann is nu wel koorts vrij maar nog steeds zo snel moe enz.

maar dit kunnen natuurlijk ook nog de naweeën zijn :slight_smile: