Jippie, weer zwanger :dance: .
Ik maak me alleen wel wat zorgen omdat ik ongeveer een week na de bevruchting (last van mijn amandelen/ keelpijn) een avond koorts heb gehad (net iets boven 39). Ik heb toen snel een paracetamol ingenomen en een paar uur later zat ik al weer op 38 en de volgende ochtend was alles weer normaal.
Op internet lees ik verschillende verhalen. Weet iemand hier wat meer vanaf/ heeft iemand hetzelfde doorgemaakt?
Ik ben zo onzeker .
Als je iets wilt nemen tegen pijn/koorts etc, wordt over het algemeen paracetamol aangeraden ipv aspirine, ibuprofen enzo. Dus gezien je paracetamol hebt ingenomen is er niets aan de hand
Ik ben heel ziek geweest in het begin van de zwangerschap en heb toen ook paracetamol geslikt. Dit op aanraden van VK en HA.
hey gefeliciteerd!!
jij was het toch die in t’nia woont?
ben je onzeker over de paracetamol, of over dat je uberhaubt koorts had?
je mag paracetamol (in normale doseringen, dus niet hele strips achter elkaar) zowel tijdens zwangerschap als tijdens brostvoeding geven.
en koorts kan ook geen kwaad. je maakt zelfs anti-stoffen aan die je kindje nu via de placenta binnen krijgt. Goed bezig dus
Bedankt voor jullie reacties!
Ik was misschien niet helemaal duidelijk; ik maak me niet zo’n zorgen over paracetamol, maar over koorts. Ik had ergens gelezen dat dat van invloed kan zijn op de ontwikkeling van het kindje. Soms wordt er vermeld dat koorts alleen schadelijk is als het een paar dagen aanhoudt, op andere sites staat dat het sowieso niet goed is. Vandaar mijn onzekerheid…
Fiep; ja, dat ben ik!