koorts en naar cb moeten

halloooooooooooo

Even een vraagje,Thije heeft al weer enige dagen koorts en hoest flink. Verder longetjes enz allemaal schoon.

Morgen meoten we ook weer naar het cb,maar kan ik daar gewoon heen gaan? Er stond me iets van bij als ze koorts hebben dan niet???

Weet iemand het toevallig?

groetjes

Volgens mij kan je er wel naartoe gaan.

Of je moet het zelf heel vervelend vinden.

Ik weet niet hoe lang je onderweg bent en hoe ziek hij zich gedraagt.

Als je het zelf niet ziet zitten zou ik de afspraak verzetten en anders gewoon gaan.

hmmm… met koorts is het toch binnen blijven?

Zou zeggen van niet dus?

beterschap!

gr

muts

Ik zou geloof ik morgenochtend even bellen wat ze willen??

Weet het ook niet zeker

hier mag het niet met koorts en als ze echt ziek zijn (groene snot enzo).

Dat wordt dus dan toch eerst bellen denk ik.

Hoe hoog is de koorts ? Met 39-40 graden zou ik gewoon afbellen en een nieuwe afspraak maken (volgens mij overkomt jou dat vaker :think: )

Bij 38-39 graden zou ik hem een dikke jas aandoen, sjaal om en hup in de auto. Ik ga gerust met de kinderen een wandeling maken als ze verhoging hebben. Mits goed ingepakt !!

@Karin2 wrote:

Hoe hoog is de koorts ? Met 39-40 graden zou ik gewoon afbellen en een nieuwe afspraak maken (volgens mij overkomt jou dat vaker :think: )

Ik vaker het cb afbellen bedoel je?? Heb wel eens afspraken verzet,maar dat was dan meer omdat ik niet kon.

Maar idd hij blaft als een gek,maar koorts is 38,6 a 39 maar met para wel te onderdrukken naar 38 rond :lol:

naar buiten gaan met koorts is niet schadelijk.

ligt er alleen aan hoe je kindje zich voelt en hoe je er heen gaat.

ik zou zelf dan nooit kiezen voor de fiets. maar de wagen of de auto.

Bij 38-39 graden zou ik hem een dikke jas aandoen, sjaal om en hup in de auto. Ik ga gerust met de kinderen een wandeling maken als ze verhoging hebben. Mits goed ingepakt !!

hier ook zo.

Ik ga zo wie zo dan met de auto en dik ingepakt,maar ik dacht meer dat ik ooit gehoord had dat je met koorts niet op cb moet komen ivm mogelijke besmetting voor de andere kindjes daar :think: :think:

@schoen wrote:

Ik ga zo wie zo dan met de auto en dik ingepakt,maar ik dacht meer dat ik ooit gehoord had dat je met koorts niet op cb moet komen ivm mogelijke besmetting voor de andere kindjes daar :think: :think:

ligt eraan waar de koorts vandaan komt.

koorts zelf is niet besmettelijk.

@monique wrote:

@schoen wrote:

ligt eraan waar de koorts vandaan komt.

koorts zelf is niet besmettelijk.

Dat is het hem nu net,geen idee waar de koorst vandaan komt.

Ik bedoelde inderdaad dat jij wel vaker afspraken moest verzetten :smiley:

Maar…koorts is niet besmettelijk. Koorts betekent alleen dat je een bacterie bij je draagt die het lichaam eruit wil werken en als Thije zelf niet hoger komt dat 39 zou ik zeker geen paracetamol geven. Koorts heeft een functie. En in dit geval is het niet gevaarlijk.

Dan ga ik gewoon heen morgen.

Maar even off topic verder dan maar. :lol:

Hij is nu al twee a drie weken aan het kwakkelen met hoge koortspieken van vorige week (41 graden) Maar bij huisarts niks aan het handje met meneer.En soms is hij dagen koortsvrij :think:

Maar goed nu piekt hij zo weer af en toe een paar dagen met koorts. Maar verder drinkt hij goed, Eet niet,maar dat kan hij wel hebben :lol:

Hij blaft wel als een oude hond. Maar goed we zien morgen wel en anders sturen ze me maar weg :wink:

Haha Schoen " hij kan het wel hebben" :lol:

Het kan zijn dat je zoon heel ongelukkig is en van het ene virus in de andere rolt. Momenteel gaat er zoveel rond en als je eens wist dat er duizenden soorten griep en vekoudheden zijn :shock:

Maar als hij al zo vaak aan het klooien is met koorts, geef je dan ook vaak een zetpilletje ? Misschien een idee om dat even achterwege te laten ? Hij moet het zelf doen he.

Arme Thije :hug:

Ik denk misschien even bellen Schoen :wink:

Karin2 bij hoger dan 40 geef ik hem een zetpil en verders ben ik niet zo van teveel aan spul er in te gieten .ik smeer luuf op zijn borstje en dan komt het vaak wel wat los allemaal.

En idd denk ook dat Thije alles mee pikt wat hij aan bacterien en virussen tegen komt.

Maar goed,hij blijft ook nog eens veel huilen/krijsen. pffffffffffffffffffffff

Maar ja nu heeft die dan wrs weer een reden<maar misschien ook altijd well. Wie zal het zeggen?

Ik weet het ook niet, ik wou dat ik je kon helpen, echt waar !!! :hug:

beterschap schoen voor je kleine :hug: :hug:

hier is levi ook 4weken lang met ups en downs ziek geweest en koorts, achteraf had hij een midden ooronstekking en daarvoor de waterpokken.

@Karin2 wrote:

Ik weet het ook niet, ik wou dat ik je kon helpen, echt waar !!! :hug:

das lief van je. Dat doet me goed :thumbup:

Maar we zijn nu naar chiropractor geweest en vrijdag moet ik weer en dan moeten we verbetering zien in zijn onrustige gedrag. Zo niet dan gaan we naar de kinderarts en laten we hem binnenste buiten keren!

Laten ze hem er meteen maar een paar nachten houden (zeg ik nu heel dapper,maar als hij weg zou moeten een nachtje zou ik hem missen,ondanks al die gebroken nachten)