kookplaatbeschermer

Ik zoek zoiets als dit:







Wie heeft zoiets een en waar heb je hem gekocht?

En worden ze warm als je de pitten gebruikt aan de kant van het scherm?



Ben je er tevreden mee enzo?



Vertel!vertel! vertel! :mrgreen:

Geloof Babywalz die heeft… www en nl, je weet wel :wink:

heb ik een vraag…



En vooropgesteld… het is niet bedoeld als katten of kritiek ofzo…



Maar ik las deze vraag en het eerste wat er dan in me opkomt, hoe kan het zijn dat je dat nodig hebt? :shifty:



Ik heb altijd gas gekookt, had een open keuken, nu weer, straks ook. maar ik heb nog nooit het idee gehad dat ik dat moest afschermen, de kinderen zijn gewoon niet welkom in de keuken als ik kook… dat is ze wel met de paplepel ingegoten…



Maar hoe moet ik dat zien dan? :think:



Echt gewoon nieuwsgierigheid… :oops:

Zodra ik eten ga koken, is de keuken ook voor iedereen verboden terrein, zelfs voor hubbie :wink: Ook als ik niet sta te koken moet iedereen uit de keuken blijven trouwens.



MAar ik heb hier een 2-jarig meisje dat dus heeeeeeeeeel slecht luistert en dus soms zomaar ineens achter me staat.

We hebben hier geen mogelijk om de keuken af te schermen met een rek (vrienden van ons hadden een traprek bij de keukendeur) en sja…better safe then sorry he?! :wink:



Toen zag ik dit laatst bij een vriendin en leek het me wel handig. Betekend natuurlijk niet dat de keuken dan wel ineens vrij toegankelijk is voor kinderen.

cell, je hebt gelijk natuurlijk dat (kleine) kinderen niet in de keuken moeten komen als je aan het koken bent maar soms in een onbewaakt ogenblik kan het zo zijn dat de nieuwsgierigheid en ondernemendheid van die kleintjes sterker is dan de waarschuwing dat ze niet aan de kookplaat mogen komen. (lange zin zeg… :? )

We hebben ook een open keuken en dan lopen ze daar al sneller rond dan dat je een dichte keuken hebt. Al blijf ik ook waarschuwen hoor, als ze in de buurt komt. Ze weet ook heel goed dat het HEET is en GEVAARLIJK.



Maar ik moet zeggen dat ik die dingen eigenlijk nog nooit gezien heb. Kan toch wel een uitkomst zijndenk ik.

hahaha, je hebt zeker een lange zin gemaakt :lol: :lol: :lol: Maar zo is het wel.



Amy kan ineens op je af komen. Hoef maar 2 seconde mijn blik naar mijn eten te hebben en ze is er. Razendsnel zijn ze.

Gleur ook regelmatig de kamer in, om te zien of ze niet een van haar broertjes aan het pesten is ofzo.



Eens kijken of ik niet ergens een extra paar ogen kan bestellen :wink:

babywalz heeft ze idd



ik zette altijd een hekje neer dat ze niet naar de keuken kon komen ik heb ook een open keuken

@Becca wrote:

Ik zoek zoiets als dit:







Wie heeft zoiets een en waar heb je hem gekocht?

En worden ze warm als je de pitten gebruikt aan de kant van het scherm?



Ben je er tevreden mee enzo?



Vertel!vertel! vertel! :mrgreen:




Becca, ik heb hier een Adjustable Stove Guard liggen van Prince Lionheart. Is dat wat voor je?

Kijk anders even op: http://www.princelionheart.com

thanks, ik zal het eens overleggen!

ah oke…



Ik zit me nu te bedenken hoe dat hier dan ging… had er al snel 2 van de nieuwsgierige en rondlopende leeftijd (aniek 2 en peter 1 en al lopende)



Maar ik zette ze in de kinderstoel met wat aardappelen, ikea plastic mesje, vork, wat druiven, tomaat, komkommer en zulks en dan gingen ze op hun manier koken…



Of Peter zat in de box en dan zat Aniek in haar kinderstoel te kleuren.

De eettafel stond wel in de keuken, dus dan had ik er wel zicht op.



Maar kan me voorstellen dat zo een rekje handig is voor kleine handjes.

De eettafel staat hier ook in de keuken en het nadeel is dat Amy overal bij kan dan. Keuken is niet zo groot :wink:

Ook zit ze op een soort stoelverhoger, dus ze kan niet vast. De box hier zal wel erg lang blijven staan. Moet er niet aan denken als ze straks gaan lopen en ik moet eten koken :shock:

Ze kan vanaf de eettafel overal bij :shifty: Halen dat ding! :shifty:



Poeh dat klinkt idd als lastig dan, in wezen werken de omstandigheden dan gewoon niet mee.



Ik had hier 2 ikea kinderstoelen, ideaal… lekker groot blad erop en zo konden ze klooien enzo.

Maar ja, ik heb dan ook altijd wel een royala keuken gehad (woonkamer daarentegen mat maar 4x3 meter :silenced:



Ik zou idd voor babywalz gaan, die hebben ze wel. :thumbup: