http://www.nu.nl/achterklap/2122896/willem-alexander-maxima-en-dochters-ingeent.html
Huisartsen mogen toch niet voor 23 november gezonde kinderen inenten??? Waarom het koningshuis dan wel?
Van Ariane (zo heet ze toch he :oops: ) snap ik het wel. Aangezien haar voorgeschiedenis is met allerlei ziekenhuisopnames ivm haar luchtwegen.
Maar de rest?!
Waarom hun inderdaad wel weer, en wij als normale mens dan niet (mits je niet in de risico groep valt)!
Er wordt zo vaak een uitzondering voor hun gemaakt, jeetje zeg!
Volgens mij is het zo als 1 iemand van het gezin een hoog risico indicatie heeft, in dit geval ariane, dat iedereen van het gezin ingeent mag worden.
In onze huisartsenpraktijk is dat in ieder geval wel zo.
@Chatty wrote:
Volgens mij is het zo als 1 iemand van het gezin een hoog risico indicatie heeft, in dit geval ariane, dat iedereen van het gezin ingeent mag worden.
ja, dus er wordt geen enkele uitzondering gemaakt…
Ik vind dit zo belachelijk.
Wat heb je eraan… het zijn ook maar gewoon mensen die geboren worden en doodgaan. Zonder volk heb je niets aan je titel.
Net zoals in die rampenfilms waar de president als eerste in een schuilkelder wordt gestopt.
Hoi,
Hier niet hoor dus die vlieger gaat niet op
Zal ik het nog sterker vertellen, de gewone griepspuit heeft mijn man niet gehad, omdat ze er niet meer waren (ze waren op :think: )
raar niet?
Er is toch ook op tv geweest dat iedereen er een kan halen, bij bepaalde praktijken, terwijl er net genoeg is voor de risico groep !
de regering willen zelfs sacties opgaan leggen hoorde ik van de week.
Ik vind het toch een kwalijke zaak!
gr ,melanie.
@Fietje wrote:
@Chatty wrote:Volgens mij is het zo als 1 iemand van het gezin een hoog risico indicatie heeft, in dit geval ariane, dat iedereen van het gezin ingeent mag worden.
ja, dus er wordt geen enkele uitzondering gemaakt…
Dat is hier niet! Hier krijg je alleen een oproep als je een risico bent!
Ook wij vieren worden a.s. maandag al ingeënt omdat de jongste een verhoogd risico heeft.
Dus kan het me wat betreft Ariane wel voorstellen.