Konijnen houden

ja hoor dat kan. Mits je konijn natuurlijk zindelijk is. Ook de kattebak korrels kunnen maar dan met bijvoorbeeld stro er over. Al mag je weer geen kattebak korrels nemen die klonten (?) vormen. En ook moet je voor een ruif zorgen met altijd voldoende hooi erin.

Overigens is hooi weer geen goede bodembedekker omdat dit vocht opneemt en de boel zo gaat schimmelen in het hokje. Stro mag wel want dit schijnt geen vocht op te nemen.



Een vak appart hoor zo’n konijn :lol: :lol:

@ariel wrote:

ja hoor dat kan. Mits je konijn natuurlijk zindelijk is. Ook de kattebak korrels kunnen maar dan met bijvoorbeeld stro er over. Al mag je weer geen kattebak korrels nemen die klonten (?) vormen. En ook moet je voor een ruif zorgen met altijd voldoende hooi erin.

Overigens is hooi weer geen goede bodembedekker omdat dit vocht opneemt en de boel zo gaat schimmelen in het hokje. Stro mag wel want dit schijnt geen vocht op te nemen.



Een vak appart hoor zo’n konijn :lol: :lol:




hij heeft hier zaagsel op de grond en een toilet waar hij netjes op gaat daar zit ook zaagsel in. En een hooibal waar altijd hooi inzit. Maar dat zaagsel maakt z’n rotzooi en stro vind ik niks dat prikt mij dus zal z’n beessie ook prikken denk ik haha.Maar z’n tapijt tegel lijkt me echt ideaal geen rotzooi etc.