Kon. Julianatoren met kinderen van bijna 2??

Vorig jaar zijn we met Nica naar dit park geweest, ze vond het geweldig en wij ook, echt een leuk park voor die jonge kinderen!



Nu zit ik te twijfelen om een gezinskaart te nemen. De jongens worden in augustus 2 en moeten dan ook meebetalen, dus als we dan 1 keer gaan zijn we al € 100 aan entree kwijt. We willen zowiezo met Niek haar verjaardag gaan dus dan zijn we € 60 kwijt. Kortom voor € 20 meer kunnen we onbeperkt én nog naar best veel andere parken gratis!



In mijn beleving is het ook voor kleintjes van 1,5-2 jaar best een leuk park en kunnen ze al in heel veel dingen, wat is jullie ervaring hiermee?

Onze jongens zijn niet bang en al heel behendig in veel dingen, ik denk dat ze het hartstikke leuk vinden maar heb er nog geen ervaring mee.

Wie wel??

wij zijn een keer geweest toen mijn oudste anderhalf was. en later toen hij 2 was en hij heeft het beide keren super gevonden en wij ook. ze kunnen in heel veel attracties. evt met jullie erbij. het is dat het te ver is anders had ik ook wel een jaarkaart gewild.

bedankt voor de tip :wink:



ik zou zeggen doen. als je uitrekent wat al die andere pretparken al kosten, heb je het al dik terug verdient.

Wij gaan zaterdag heen, ben benieuwd ik kan dan zeggen of het echt leuk is voor die leeftijd :lol:

Laat je het even weten Chantal?? :thumbup:

Wij zijn afgelopen jaar ook met Verôn geweest en die vond het helemaal geweldig dus mijn idee is dat het met de kleintjes al super goed kan hoor :thumbup:



Erg leuk park vd jongere kinderen :dance:

@Gemmama wrote:

Laat je het even weten Chantal?? :thumbup:




Komt goed :thumbup: je hoort het van me hoe het was.

ik vind het ook een geweldig park zijn vorig jaar ook geweest met Joey en gaan dit jaar weer hebben 2x vrij kaarten gekregen bij ons abbonnement van ouwehands dierenpark :dance:

Ik zou ook zeggen doen hoor.

zaterdag is het wel heel druk denk ik bij de juliana toren want er is daar wat te doen volgens mij zag ik op vakantieveilingen.nl

weet niet of het er nog op staat.

me vriend wou er heen namelijk maar ik had al heel lang een meeting afgesproken met KOK haha

Ja klopt morgen is het Prinsessen en piratenfeest in koningin Julianatoren wij hebben ook kaarten via vakantieveilingen kunnen scoren voor een prikkie (totaal 25 euro hahaha)



Druk wordt het zeker maar dat heb je gauw als je in het weekend gaat en als er wat te doen is, we zien het wel wordt vast gezellig :lol:

Is het trouwens ook nog leuk voor oudere kinderen? Die van mij zijn 6 en bijna 8. Binnenkort gaan we een vriendinnendagje doen en dit keer is het met heel veel kids erbij, dus dan is zoiets wel leuk. Mijn kids zijn van het hele stel veruit de oudsten.

Wij zijn weer thuis, was heeeeel druk maar de kids hebben genoten.



Indy kon in veel dingen wel met begeleiding natuurlijk en Y.eline kon ook overal in.



Ik zou een abbonement nemen hoor, ik wou ook graag maar kreeg manlief niet zover haha

Verleden jaar was mijn meisje 2 en vond ze het wel erg leuk :thumbup:

Vooral als het een beetje rustig was zodat ze makkelijk overal in kon enzo. Op die leeftijd is wachten nog niet echt hun sterkste kant :wink:

@chantal!! wrote:

Wij zijn weer thuis, was heeeeel druk maar de kids hebben genoten.



Indy kon in veel dingen wel met begeleiding natuurlijk en Y.eline kon ook overal in.



Ik zou een abbonement nemen hoor, ik wou ook graag maar kreeg manlief niet zover haha




hoe was de Prinsessen en piratenfeest in koningin Julianatoren?

Is idd. een erg leuk park.

die 179 euro, is dat pp of echt voor het hele gezin? want dan is het best goedkoop, als je ziet wat voor kaarten je erbij krijgt. ik neem aan dat je dan die kaartjes erbij krijgt voor het aantal gezinsleden toch?



ben je nog overstag gegaan gemma? iig bedankt voor de tip :thumbup: