Komt partner uit bed voor huilend kind?

:’(Ik kan mij soms dood ergeren aan mijn man. Het is een liefe schat en ik zou niet zonder kunnen, maar als ik 's nachts eerst mijn zoon 4 krijg die ergens wakker van is geworden en vervolgens mijn dochter 1 dan zou het zo fijn zijn als hij er ook 1 keer uit ging. Hoe gaat dat bij jullie? :o

jan komt (meestal) wel naar ons toe als er iets is.
maar van begin af aan hebben we het wat afgewisseld.
als ik wakker ben en mn bed uit moet, duurt het een tijd voor ik weer in slaap kan vallen.
manlief gaat liggen en slaapt verder,…

Als het mij te gortig wordt, maak ik Henk gewoon wakker en zeg: nu ben jij aan de beurt!

Ja, zo doe ik het ook!! Thom komt nu meestal inderdaad zelf bij ons.

Mijn lief is meestal de eerste die uit bed springt als een van de kids huilt,en dat terwijl hij biologisch niet ens de vader is,mn ex bleef altijd doorslapen >:(

Is er toch zoiets als mannelijke intuïtie! :wink:

Mijn schatje gaat er ook vaak genoeg uit hoor! Vannacht heeft hij Jay naar me toe gebracht voor de voedingen, ik ben erg verkouden en heb iets verhogen dus had er niet veel zin in om midden in de nacht mn warme bedje te verlaten! Hij stelde het zelfs voor om dit te doen, en wie ben ik dan om nee te zeggen :wink:

Nee hoor die van mij verdient een lintje :-*

Die van mij is lastig op dat gebied. Toen onze dochter nog baby was, werd hij zelfs zo chagerijnig als hij haar 's nachts moest voeden, dat ik alle voedingen 's nachts zelf ben gaan doen, want ik zat er toch al iedere keer als een politie-agentje naast om te kijken of hij wel lief deed tegen haar.
Verder wordt hij gewoonweg niet wakker.
Hoe vaak ik me daar niet aan geergerd heb…
Als het nu nog vaker per nacht voorkomt dat ik eruit moet, dan ‘ram’ ik hem ook een keer het bed uit. En inmiddels accepteerd hij dat ook wel. Maar met de tweede op komst… Ik denk dat ik toch wel weer degene zal zijn die de dupe is straks.
Wat dat betreft vindt manlief dat hij altijd voorgaat. Als hij maar aan zijn slaap toekomt. Ik denk overigens niet dat hij het echt kan helpen, hoor.
Judy

Ik had het er van de week met Henk nog over, en hij kon ook niet aangeven waar het nou door kwam.
Bij Jelle werd hij trouwens wel wakker, en hij vindt het ook echt vervelend.
Ik geloof ook niet dat hij het expres doet. Dus, gewoon blijven duwen. ;D
Misschien helpt het als je het van te voren afspreekt of zo, dat hij dan lichter slaapt? :-/

Ja, dat hebben we weleens geprobeerd. Ook bijvoorbeeld dat ik dan oordopjes in deed, zo van: ik hoor echt niks dus jij moet wakker worden. Maar lauwloene hoor. Ik werd door de oordopjes heen wakker van het geschreeuw en meneer lag rustig te pitten.
Ook als ik een nachtje weg ben (ultieme test) is hij niet wakker te krijgen. Of in ieder geval niet snel. Dan moet ze wel een half uur heel hard schreeuwen… (de buren hoorden haar)
Heel vreemd, hè?
Dat instinct is er bij hem dus echt niet.
Waar ik wakker wordt bij het kleinste kuchje, slaapt hij door als er een kanon wordt afgeschoten naast het bed.
Leuk hoor, moet ik weer net zo eentje treffen… :wink:
Judy

Mijn partner komt ook zelden het bed uit als ons kindje huild. :smiley: Meestal zorg ik er 's nachts voor.

Dat komt misschien ook wel omdat ik veel makkelijker weer in slaap dan mijn vrouw. Ik heb er gelukkig niet zo’n probleem mee.

Richard.

Zie je wel meiden ze bestaan echt!!! :wink:

uh mijn man gaat er altijd uit als een van de meisjes huilt :wink:

ik zelden :-[

jen

Bofkont! ;D

Meestal ga ik er uit. Maar dat komt omdat ik wakker word en mijn vriend niet (hij is zeer slechthorend). En ik kan net zo snel even kijken wat er is dan dat ik hem wakker maak. Daarbij slaap ik vrij gemakkelijk weer in en is hij nog tijden wakker. Toch is het zeker niet te beroerd om er 's nachts uit te gaan. In de tijd dat onze dochter heel slecht sliep of als ze ziek was is hij halve nachten met haar bezig geweest. Dan verdeelden we het. Dan hadden we een nacht ‘dienst’ zodat de ander kon slapen. Het nadeel is wel dat ik hem vaak wakker moet maken, maar gelukkig slaap ik snel weer in. En als ik er 's nachts een paar keer uitgeweest ben en ik hoef niet (vroeg) te werken laat hij me 's morgens nog een uurtje liggen.

Mijn ex ging er nooit uit,als ik hem eens stuurde hadden we ruzie…Nu woon ik samen met een hele lieve vriend die nog eerder naast zijn bed staat als ik als Romay huilt…Nu is ze haast nooit wakker gelukkig maar als ze wakker is hoor ik het soms niet eens zo snel is hij erbij…

ja nomi dat ken ik, had dat ook aan de hand, en nu moet ik snel zijn wil ik als eerste langs hun bedje staan, mijne bloeddruk is heel laag en als ik te snel opsta dan kan ik wel eens flouw vallen. mijn vriend moet ten laatste om 4u45 opstaan om te gaan werken, maar toch staat hij op voor de kindjes, het is ook al eens gebeurd dat hij maar 1u had geslapen, mijne jongste was toen wel ziek en toen heb ik ook niets geslapen, ben heel blij dat als hij gaat dat het voor de kindjes ook goed is.

Groetjes Anneke

Tot enkele maanden geleden hielden we af en toe een spelletje ´ik doe alsof ik slaap´ maar bij de baby spring ik bij elk kikje uit bed omdat ik degene ben die borstvoeding geef. Maar soms, als ik aan het rekken en strekken ben, zegt hij dat ie d´r even voor me zal halen.

hahahaha mijn man hoorde nooit de kindjes huilen. en voede zich daar behoorlijk schuldig over. maar ach maakt niks uit. ik gaf toch de borst. mss was het anders met de fles ik weet het niet hihihihihihi

Mijn vriend voelt zich absoluut niet geroepen om 's nachts zijn bed te verlaten. Mijn zoon van 2 komt zelf naar ons toe als er iets is, en de kleine van 19 dagen daar ben ik verantwoordelijk voor 's nachts, maar nou moet ik wel erbij zeggen dat ik de fles liever zelf geef want hij is niet zo handig en legt hem gerust weer terug zonder een boertje te laten (dat deed ie dus in het ziekenhuis met het eerste flesje die hij heeft gegeven omdat ik in de douche was).

Groetjes

Vanessa