De kinderarts heeft de controles vorige week net afgerond, ze heeft goed naar longetjes en hartje geluisterd, maar zei dat het allemala prima was.
Nu moet ik zeggen dat er bij mij natuurlijk ook wel belletjes zijn gaan rinkelen anders zou ik het hier niet geplaatst hebben, maar het blijft lastig.
Ze is altijd erg vrolijk, lacht heel veel. Trappelt erg veel met haar beentjes. Het drinken doet ze wel, maar gaat al vrij snel over op sabbelen. Ze komt dan ook erg vaak om te drinken.
Als ze sabbelt zweet ze niet, wordt ze wel klammig wanneer ze het te lang doet.
Het echte drinken neemt veel energie.
Uiteraard heb ik gekeken naar maskeren (blauw rond het mondje) maar dat gebeurd niet.
Het is heel lastig in te schatten, omdat ze zeker niet ziek over komt. Daarentegen zijn wij met Vera nog nooit voor niets bij de huisarts geweest, ze had elke keer iets! Nu zegt mijn gevoel ook dat we even heen moeten gaan, ben wel bang dat we dan weer dat dal in duiken (het gaat net goed zeg maar) Maar uiteraard nemen we geen risico met onze kinderen.
Het rare is dat ze dit nooit had, pas sinds een tijdje. Ze is zeg maar na het drinken rijp voor een flinke dut, als ik haar al slapende weg leg, houdt ze het elke keer lang vol om te blijven slapen, dat was ook niet zo.
Morgen even met de HA bellen maar denk ik! Liever een keer te veel als een keer te weinig.
Precies, gewoon het zekere voor het onzekere nemen hoor.
En mocht je daar geen steek verder mee komen, dan zou ik eens aan een lactatiekundige vragen. Misschien heeft die tips…
Nou we hebben een dagje Vera al achter de rug.
We hebben de HA gebeld en de wijkverpleegkundige die ons al sinds de geboorte van Vera met haar begeleid.
Allen denken ze dat we geen risico met Vera kunnen en mogen nemen. Het is niet goed wat er gebeurd.
Klammig en zweterig mag best een beetje, maar drijf nat zijn in combinatie met uitgeput raken mag zeker niet!
Morgen checken ze nog een keertje bij de HA, maar hij weet eigenlijk niet wat hij ermee moet zei hij, want de KA had twee weken geleden net geluisterd naar haar hartje en hoorde geen ruis.
Deze kan wel ontstaan doordat ze groeit, dus extra goed luisteren is nu belangrijk. Een hartprobleem is wat ze eraan kunnen koppelen, dus gaat ze de molen weer in.
Het hartje is ook waar de WVPK aan dacht.
Het komt wel weer samen allemaal nu hubbie woensdag ook geopereerd gaat worden, maar ja we zitten dan toch in het ziekenhuis, kunnen we alles combineren
Even zien hoe alles loopt, ik blijf hier wel updaten.
Het is toch niet te hopen hoor. Ongelovelijk wat jullie steeds moeten doorstaan. Petje af! Wel fijn dat ze onder controle blijft staan, de artsen kennen haar en dat is goed. Je kan veel sneller schakelen.
Kan je nou steeds rechtstreeks met kinderarts contact opnemen als er wat is?
Hai Kaboutertje,
Goed van je dat je ermee naar de wijkverpleegkundige geweest bent. Hebben ze al eens bloed afgenomen van je meisje? Laat ons hopen dat er niks is met haar hartje en dat het gewoon komt door een verzwakte weerstand(want wat ze in haar jonge leventje al doorstaan heeft is niet niks en ik wil je niet ontmoetigen maar ze zal nog wel een aantal jaartjes een kindje blijven met een “zwakkere weerstand” ik kan er helaas van meespreken).
Ik zou zeggen, ga er maar mee verder,laat ze maar eens goed onderzoeken dan weet je ook wat het is en hoef je je geen zorgen meer te maken. :-*
Kaboutertje meis, wat een toestand!! Op dit moment kan ik alleen maar knuffelen en knuffelen :hug: :hug: :hug:
Ik denk aan jullie! :-
liefs, Diana :-
Goed dat je er toch mee naar de wvp en huisarts bent gegaan meid.
Natuurlijk was dit niet het nieuws waar je op hoopte, maar ze houden haar nu in ieder geval microscopisch goed in de gaten en dat geeft denk ik wel een veilig gevoel.
Ik duim voor je dat het allemaal onschuldig zal blijken te zijn meid!
:hug: :hug: :hug:
Dikke kus,
Sandra.
Ook van mij hier een super dikke :hug: en ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Sandra.
Hou je taai meid!!
Hoi Kabouter,
Hè gatver… Ik hoop echt dat er niks ernstigs aan de hand is, het ging allemaal net weer wat beter met Vera.
Heel veel sterkte & een dikke knuf! :hug:
Groetjes,
Jippie