Kom ook effe klessebessen...

Helleu allemaal, ik kom hier ook effe rondshoppen, haha! :dance:

Had de site van kindjeopkomst al wel eens gezien, maar het forum was even aan me voorbij gegaan. Dus… die schade gaan we nu effe goed inhalen, afgesproken??

Haha, dat zeg ik nou wel, maar mijn eigen pc is op dit moment kaduuk :thumbdown: , dus ik moet even gebruik maken van de momenten dat onze andere computer vrij is…

Anyway, ik heet hier dus SamSam, ben 32 nu en hoop dat het ons gegeven is dat we papa en mama mogen worden. We weten in elk geval dat we samen zwanger kunnen worden (zie onderschrift :vlinder: ), dus nu willen we het ook graag een keertje goed doen, snappie? Liever gisteren als vandaag nog, maar ja, we weten allemaal hoe dat werkt, hè?! :shock:

Heb ook al op andere forums meegekeken, dus ik ben een heel eind “op de hoogte”, maar als ik vragen heb, horen jullie het wel…

Welkom!!!

Ik :pray: voor jullie dat het snel raak is én goed gaat!!!

Kijk naar mijn onderschrift…mijn eerste zwangerschap was helaas ook een MK…dus hoop is er zeker!! :thumbup:

Welkom SamSam.

Niet leuk dat je een miskraam hebt gehad, sterkte.

Wel leuk dat je het forum hier hebt ontdekt (bij mijn duurde het iets van 3 jaar voordat ik dit forum ontdekte terwijl ik de hoofdpagina al raadpleegde en toen nog eens een halfjaar voordat ik realiseerde dat er hier een hoofdsite was die ik ook nog al kende).

Succes met je baby-wens.

welkom en veel plezier hier

hoi samsam welkom en veel plezier op het forum. :smiley:

wat erg zeg dat je een mk hebt gehad, hopen dat je gauw een nieuw wondertje mag verwachten :inlove:

Hoi Samsam, welkom op het forum.

Ik hoop dat het jullie snel weer lukt om zwanger te worden en vooral ook te blijven :thumbup:

Veel klusplezier!

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Welkom en veel lees en schrijfplezier

Succes met zwanger raken en dat jullie wens snel in vervulling mag gaan

Welkom en veel plezier hier op het forum!

Welkom op het forum!!

Succes met zwanger raken.

Meiske,

Heb je ff zitten te zoeken !

Welkom en veel plezier hieroooo…

:-*

leuk dat je ook mee gaat kletsen !

Welkom en veel plezier.

Gr Jen

@Femke, mama van Jelle wrote:

Meiske,

Zo te lezen, heb je al minstens 1 bekende hier!

@SeeSeeEm wrote:

@Femke, mama van Jelle wrote:
Meiske,

Zo te lezen, heb je al minstens 1 bekende hier!

Jaaaaaaaaaaaaaa, Femmie rules, haha! Ik moet wel weer effe goed nadenken waar we mekaar van kennen… :think: Was dat van het trouwforum, Fem?

Jaaa goed geraden :-*

welkom en veel lees en schrijfplezier.

liefs bianca

Van harte welkom op dit leuke forum en veel kletsplezier hier! Ik hoop dat het snel raak is voor jullie!

:: welkom ::