Ik zal me even voorstellen.
Clair, 38 jaar woon samen nu zo’n 5 jaar en mijn partner is 7 jaar jonger en nu voor het eerst zwanger zo’n 5/7 weken (wat tellen jullie, vanaf ovulatie of laatste ongesteldheid? )
We zijn ongeveer een jaartje bezig geweest, eigenlijk op een hele relaxte manier omdat ik alles behalve gestresst er van wilde raken en nu lijkt het dan gelukt te zijn.
Ik heb in het afgelopen jaar zo’n 3 keer gehad dat het niet gepakt heeft maar je kon nog niet echt spreken van een miskraam.
Ik vind het allemaal reuze spannend en merk dat ondanks dat ik altijd zo stellig was, ik nu toch best beetje onzeker ben.
Volgende week heb ik afspraak eerste afspraak bij de huisarts wat ik best spannend vindt. 38 jaar oud, toch last van een overgewicht, zucht
Ik was bezig met afvallen maar ja, dat gaat nu waarschijnlijk wat minder goed.
Nu al een beetje aan het rondneuzen voor babyspullen. Aangezien mijn vriend nog niet zolang klaar is met studeren en hard aan zijn bedrijfje aan het werken is zitten we niet breed bij kas, maar veel heb ik nog van mij zelf vroeger wat mijn moeder allemaal bewaard heeft.
en
1e dag laatste keer ongesteld! Gefeliciteerd en veel plezier! :mrgreen:
Gefeliciteerd!!!
Ben zelf ook 5 weken zwanger
Welkom