Kolven tijdens zakelijke afspraak

Volgende week woensdag heb ik de hele dag een vergadering in Zwolle waar ik met een mannelijke collega heen ga. Waarschijnlijk ben ik sowiezo de enige vrouw in het gezelschap en ik vraag me dus ook even af hoe dat moet met kolven… Iemand ervaring met iets dergelijks? Lunch wordt aan de vergadertafel geserveerd, dus er is niet echt een momentje alleen. Desnoods me terugtrekken op het toilet? Of vooraf aangeven dat ik wel even pauze nodig heb en vooraf bij de secretaresse vragen ofzo??

Eind jan heb ik ook een excursie van 9.00 tot 22.00, met een bus met 20 personen door het hele land projecten bekijken. Met mijn baas en voor de rest allemaal redelijk vreemden (belangrijke mensen bij wie ik graag een goede indruk achter wil laten). Zat te denken: grote sjaal mee en even achterin gaan zitten ofzo?? Vind dat soort dingen wel lastig hoor!!!

Ja hoor, hier ervaring :mrgreen:

Hele dag vergaderen; informeer de voorzitter en probeer tijdens de pauzes te kolven, in hotels vragen om een kolfruimte (ik kreeg altijd een kamer) en andere bedrijven hebben ook altijd een kolfruimte (al moet die soms toch wel gezocht worden, maar als het kan bel ik de contactpersoon van te voren even :mrgreen: )

Tijdens excursies is het moeilijker; in restaurants zit je vaak vast aan de invalidentoilet (bij receptie vragen en evt kolftijd aanpassen, is maar voor een dag :wink: ), ik probeerde toch vaak even te overleggen met de organisator of en waar ik even tijd zou hebben om te kolven (dan maar een stukje excursie missen).

Kolven is trouwens heel normaal en mijn ervaring is dat iedereen het waardeert dat je kolft/bv geeft, dus ik ben er ook altijd heel open in, daar bereikte ik het meest mee (hier trouwens ook werk in een ‘mannenwereld’) :wink:

idem verhaal Santos…

Regelen… en niet schamen… ben JIJ mal!!!

Nog een tip; je verhaal beginnen met ‘ik heb een baby…’ ipv ‘ik wil graag kolven’, want ik heb regelmatig gehad dat je een folder krijgt over golven :mrgreen: Mijn collega’s weten dus ook dat ik altijd mijn ‘golftas’ mee heb 8)

Toen ik je onderwerp las zag ik het direct voor me… met mn handkolf tussen de pakkies tijdens een vergadering :mrgreen:

idd gewoon de vergaderlocatie bellen of ze een plekje voor je hebben, grote kans dat ze dan zelfs komen met een plekje waar je gekolfde melk koel kan houden en het voor je vertrekt weer weg haalt en in je koeltas stopt :thumbup:

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga mij contactpersoon wel even bellen of mailen. :thumbup: